شهری

نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری در مشهد برگزار می‌شود

معاون اقتصادی شهردار مشهدمقدس گفت: نخستین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری در مشهد برگزار می‌شود.

معاون اقتصادی شهردار مشهدمقدس گفت: نخستین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری در مشهد برگزار می‌شود.

اژدر اژدری اظهار داشت: شهرداری مشهد به منظور ایجاد بستری مناسب برای فعالان اقتصادی و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با همراهی سایر ارکان شهرداری مشهد و ذینفعان در حوزه سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری نسبت به برگزاری نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری از تاریخ ۱۲ آذر الی ۱۶ آذرماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی اقدام خواهد کرد.

معاون اقتصادی شهردار و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری مشهد افزود: این نمایشگاه فرصتی به جهت ارائه تصویری جامع، از تنوع و تعدد فعالیت‌های سرمایه‌گذاران و نقش موثر آن‌ها در توسعه پروژه‌های زیرساختی شهر است که به تبع برگزاری چنین رویدادهایی زمینه مناسبی را برای آشنایی شهروندان و بازدیدکنندگان با اقدامات شهرداری مشهد، به همراهی شرکاء و فعالان بخش خصوصی در رونق اقتصاد شهر، فراهم می‌کند.

اژدری با اشاره به اینکه حضور نهادهای اقتصادی و ارائه بیش از ۱۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری این نمایشگاه را از کیفیت قابل توجهی بهره مند خواهد کرد، بیان داشت: درصدد هستیم خارج از محوریت اصلی نمایشگاه که معرفی شرکای شهرداری و نهادهای موثر در توسعه شهری است، نخبگان علمی و شخصیت‌های موفق در حوزه اقتصاد شهر را در کارگاه‌ها و سمینارهایی که همزمان با نمایشگاه برگزار خواهد شد معرفی نماییم که بر همین اساس فضایی را برای تبادل و انتقال تجربیات و گفتمان آنها با علاقه مندان در نظر گرفته‌ایم. 

وی تصریح کرد: معاونت اقتصادی شهرداری مشهد، به عنوان متولی اقتصاد دومین کلان شهر مذهبی جهان اسلام با میزبانی سالانه ده‌ها میلیون زائر و گردشگر داخلی و خارجی فرصت‌های سرمایه گذاری شهر را با  موضوعات تجاری، اداری، گردشگری، خدماتی، زیرساختی و.. در قالب بسته‌های سرمایه‌گذاری، مطالعات امکان سنجی و طرح‌های توجیهی اقتصادی آماده نموده است. 

اژدری در پایان خاطرنشان کرد مدیران و کارشناسان حوزه سرمایه گذاری در طول برگزاری این رویداد آماده مشاوره، پاسخ گویی و انعقاد تفاهم نامه با فعالان حوزه اقتصادی در محل نمایشگاه هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید