اسلایدراقتصادی

صنعت بیمه باید زمینه را برای فرهنگ سازی فراهم کند

مدیر بیمه دی گفت: ما معتقدیم صنعت بیمه زمینه ای را برای فرهنگ سازی فراهم کند.

به گزارش صدای مشهد، دکتر مهدی شریعتی، در نشست خبری که صبح امروز یکشبنه ۲۹ بهمن، به مناسبت سالگرد نوزدهمین سالگرد تاسیس آن در سالن همایش های بیمه دی برگزار شد گفت: بیمه تلاش خود را انجام می دهد تا تلفیقی از دانش و تخصص را برای خدمت به بیمه شدگان ارائه کند.
وی اظهار کرد: صنعت بیمه را به عنوان یک جایگاه باید معرفی کرد، جایگاه ما جایگاه مناسبی در سطح جامعه است. در بیمه دی تلاش شده است خدماتی ارایه شود تا مردم راضی باشند.
مدیر بیمه دی افزود: بیمه دی طی ۳ سال رتبه یک توانگری را کسب کرده است و بیش از ۱۹ سال از فعالیت شرکت بیمه دی می‌گذرد و در این مدت فعالیت هایی ارائه کرده که باعث تثبیت بیمه شده است.

شریعتی عنوان کرد: در همه دنیا صنعت باکس، بورس، بیمه را باهم می شناسند، ما معتقدیم صنعت بیمه زمینه ای را برای فرهنگ سازی فراهم کند.

وی ادامه داد: در کشور جزو ۵ بیمه برتر هستیم، پنج هزار و نهصد و پنجاه میلیارد ریال به نه هزار و پونصد میلیارد ریال در سال هزار و چهارصد و دو ما افزایش سرمایه داشتیم که سرمایه بسیار خوبی بود؛ یعنی بیش از چهل و پنج درصد افزایش سرمایه بوده اس

وی با اشاره به سرمایه ده ماه نخست سال عنوان کرد: در واقع در ده ماه گذشته فروش حق بیمه ای که داشتیم در صنعت بیمه بیش از صد و شصت هزار میلیارد ی بوده و این رقم رقم قابل توجهی است.

بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار بیمه شده دی در سطح کشور وجود دارد

وی ادامه داد: یکی از قراردادهای مهم ما قرارداد خانواده شهدا جانبازان است گرچه وابسته بنیاد هستیم این و مسئولین به خوبی دارد انجام می شود، بیش از دو میلیون ۳۰۰ هزار بیمه شده در سطح کشور داریم که ده درصد آنان در خراسان رضوی است.

وی افزود: در سطح کشور امروز ۲۰ درصد بیمه درمان تکمیلی در دست بیمه دی است این نشانگر خدمات خوب بروز است که در بیمه دی انجام می شود و مجموعه ها به سمت بیمه دی می آیند.

دکتر شریعتی اشاره کرد: در سطح کشور ۴۸ شعبه و بیش از ۱۳۰۰ نماینده کار گزارش بیمه دی داریم و در خراسان نیز بیش از ۵۰ نماینده و ۱۶۰ کارگزار با ما فعالیت دارند.

وی در خصوص خدمات بیمه دی عنوان کرد: خدمات بیمه در قراردادهای کشوری دانشگاه آزاد خاتم الانبیا وزارت نیرو و خیلی از مجموعه ها با ما قرارداد دارند سنوات ارائه میدهیم. کسب رتبه نخست در گروه موسسات بیمه ای در سال ۹۹ و۱۴۰۰ را داشتیم همچنین کسب جایگاه اول شرکت بیمه دی از دو منظر فروش بهروز ی کسب مقام نخست از بیمه مرکزی در رسیدگی به شکایات را داشته است.

وی افزود: رضایت مشتری از کارنامه بیمه دی است سیستم های نرم افزاری ۱۶۷۱ در همه شعب برای مشتریان در سراسر کشور از شخص مدیر عامل از ساعت ۱۰ تا ۱۲ پاسخگوی مطالبات مشتریان است.
در سامانه شکایت کمتر از ۴ ساعت پاسخگویی صورت می گیرد ،راه اندازی لوکیشن دیدار در نرم افز مشتریان نصب شده تا اطلاعات را به مشتریان بدهد.

وی در خصوص بیمه خانواده شهدای مدافع حرم عنوان کرد: آمار ارقام توسط بنیاد شهید به ما داده می شود، هر آماری که به ما داده شود به آن عمل می کنیم، و به آنان خدمات ارائه می شود.

وی افزود: در سطح استان تعامل با مجموعه ها و دستگاه قضایی اجرایی انتظامی مثبت داشته باشیم تا خدمت خوبی به مردم ارائه کنیم دستگاه اجرایی در صنعت سازی بیمه میتواند نقش پر رنگی ایفا کند .در استان خراسان رضوی پتانسیل ارزشمندی در صنعت بیمه دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید