اسلایدرشهری

۱۱۱ آخرین صحن علنی شورای شهر مشهد در ۱۴۰۲

صدویازدهمین جلسه علنی فوق‌العاده شورای اسلامی شهر مشهدمقدس امروز (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) برگزار شد.

به گزارش صدای مشهد، حسن موحدیان در صدویازدهمین جلسه علنی فوق‌العاده شورای اسلامی شهر مشهدمقدس که امروز، ۲۸ اسفندماه برگزار شد، بیان کرد: حال و هوای مشهد به همت همکاران زحمت‌کش شهرداری به ویژه قشر پاکبان و کارکنان فضای سبز حال و هوای بهاری و متناسب با ماه رمضان دارد. شور و شوق نوروزی و معنوی فراهم است و آمادگی لازم برای میزبانی از زائران حائز اهمیت است. موضوع اسکان یکی از مسائل مهمی است که شهرداری ۴۲ مرکز را در ایام نوروز فراهم کرده که اگر ظرفیت هتل‌ها تکمیل شد از این مراکز برای زائران رضوی استفاده شود.

وی ادامه داد: در خصوص فضاآرایی شهری، شهرداری ۷۰۰ المان در ۳۵۰ نقطه شهر جانمایی کرده است. همچنین در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان جشنواره‌های نوروزی را خواهیم داشت و بازار‌های عرضه ارزاق در بافت‌های اطراف حرم مطهر رضوی ایجاد شده است که جا دارد از شهرداری تشکر کنیم.

رئیس شورای شهر مشهد در ادامه اذعان کرد: هر سال در ماه مبارک رمضان مسابقات جام رمضان برگزار می‌شود و امسال نیز جشنواره جام رمضان را داریم که باید از سازمان فرهنگی و کمیسیون ورزشی تشکر کنیم. برگزاری جشنواره‌ها نقش مهمی در آمار مشارکت‌کننده‌ها دارد و بحث رایگان بودن آن بسیار با ارزش است.

موحدیان عنوان کرد: سال ۱۴۰۲ که روز‌های پایانی آن را سپری می‌کنیم، جا دارد از شورای ششم که در ماه‌های پایانی سال تا پاسی از شب به دنبال تامین بودجه بودند، تشکر کنیم. یک سال دیگر پیش‌روی ماست که امیدواریم خدمت‌رسانی بهتری نسبت به سال گذشته برای زائران داشته باشیم. ان‌شاءالله سال آینده نظارت‌های میدانی را افزایش دهیم.

وی افزود: امروز پل شهید میرزایی در اختیار مردم قرار می‌گیرد و پل دهرود تا انتهای فروردین ماه سال آتی به بهره‌برداری می‌رسد. موضوع حمل و نقل و ترافیک از موضوعات مهم است. همچنین تاکسی برقی یکی از اولویت‌های ما در کلانشهرهاست  که امروز یک دستگاه به صورت آزمایشی به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس در پایان خاطرنشان کرد: خط بهره‌برداری در حوزه استفاده از پساب برای فضای سبز کلنگ‌زنی شده است. ایستگاه الندشت به بهره‌برداری رسیده و سال آینده پیشرفت در پل خیام و پل فهمیده را خواهیم داشت. ان‌شاءالله تست گرم خط ۳ امروز انجام می‌شود.

در ادامه صدویازدهمین جلسه علنی فوق‌العاده شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو، سخنگوی شورای شهرمشهد، در تذکری گفت: ماده ۱۹ باید حذف شود تا من نطق را انجام دهم. موحدیان در پاسخ گفت: من تنها تصمیم‌گیرنده نیستم و این امکان وجود ندارد.

پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید