شهری

سرویس‌ دهی ویژه اتوبوسرانی مشهد برای زیارت اهل قبور در ایام پایانی سال ۱۴۰۲

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از سرویس‌دهی ویژه ناوگان اتوبوسرانی برای زیارت اهل قبور درایام پایانی سال ۱۴۰۲ و ابتدای سال 1403 خبرداد.

به گزارش صدای مشهد، محمدغلامی دراین خصوص گفت: در طول سال همه‌روزه سرویس‌دهی از پایانه انقلاب به آرامستان بهشت رضا(ع) و از پایانه خواجه ربیع به آرامستان بهشت رضوان انجام می‌شود.

وی افزود: روز‌های پنجشنبه و جمعه که تقاضا به مقصد بهشت‌رضا(ع) نسبت به سایر ایام هفته بیشتر است علاوه بر پایانه انقلاب در پایانه‌های موقت (پایانه خواجه ربیع، پایانه شهیدمفتح، پایانه مصلی، پایانه فردوسی و حاشیه بلوار وکیل‌آباد جنب دانشگاه فردوسی) سرویس‌دهی در روز‌های پنجشنبه از ساعت ۱۲ تا غروب و جمعه‌ها از ساعت ۸ تا غروب انجام می‌شود.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: با توجه به افزایش مراجعه به بهشت رضا(ع) درایام پایانی سال و نوروز جهت زیارت اهل قبور سرویس‌دهی به آرامستان بهشت رضا(ع) از تاریخ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا چهارم فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۸ صبح تا غروب از پایانه‌های انقلاب، خواجه ربیع، شهیدمفتح، مصلی، فردوسی و حاشیه بلوار وکیل‌آباد جنب دانشگاه فردوسی به‌صورت ویژه انجام خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید