سیاسی

معاون امور انتخابات و تقسیمات کشوری اداره کل امور سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی منصوب شد

احمد قوسیان مقدم به‌عنوان معاون امور انتخابات و تقسیمات کشوری اداره کل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی منصوب شد.

به گزارش صدای مشهد، با صدور حکمی احمد قوسیان مقدم را به‌عنوان معاون امور انتخابات و تقسیمات کشوری اداره کل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی منصوب شد.

در متن این حکم امده است (( با توجه به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به سمت معاون امور انتخابات و تقسیمات کشوری در دفتر امورسیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و در قالب وظایف محوله برای تحقق اهداف و ارمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بیانیه گام دوم انقلاب و نیز با پیروی از سیاست های دولت مردمی ایران قوی مبتنی بر گفتمان فساد ستیزی، عدالت محوری و قانون مداری موفق و موید باشید))

احمد قوسیان مقدم که دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است، پیش از این سوابقی همچون کارشناس حوزه سیاسی و انتخابات فرمانداری مشهد و ریاست گروه انتخابات دفتر سیاسی استانداری خراسان رضوی را بر عهده داشته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید