اسلایدرسیاسی

فرماندار: مشارکت مردم مشهد هفت درصد نسبت به دوره قبل افزایش یافت

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه مشهد گفت: مشارکت مردم این کلانشهر در انتخابات اسفندماه امسال هفت درصد نسبت به سال ۱۳۹۸ رشد داشته است.

به گزارش صدای مشهد، محسن داوری روز سه شنبه در آیین سه شنبه های افتتاح و افزایش فضای آموزشی دبستان ۲ کلاسه سپیده نمازی خواه در مشهد، افزود: این در حالی است که برخی از قبل مشارکت مردم در انتخابات را کم و یا خیلی پایین پیش بینی می‌کردند.

وی ادامه داد: مردم ما نشان دادند که در هر لحظه از تاریخ، داری بصیرت هستند و پای کار آرمانها و نظام حضور دارند، در کجای دنیا سراغ داریم که مردم در هر شرایطی نسبت به اعتقادات و گفتمان خود پایبند باشند.

فرماندار مشهد اضافه کرد: اگر چه دشمن با تمام قوا تلاش می کند تا در مقابل مردم ما بایستد، ولی توان آن را نخواهد داشت و در حماسه یازدهم اسفند مردم شهرستان مشهد، بخش مرکزی و روستاهای آن حرکت بزرگی را از خود نشان دادند.

داوری اظهار کرد: افرادی که سالها در برگزاری انتخابات حضور داشتند، شکوه، حضور و نظم در برگزاری انتخاباتی سالم را تائید کردند و باید در این خصوص قدردان عوامل اجرایی، نظارت و انتظامی بود که در سرمای شدید و بارندگی رحمت الهی که با مسدود شدن جاده ها همراه بود، سعی کردند انتخابات منظم و با شکوه برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد عوامل اجرایی انتخابات از نیروهای آموزش و پروش بودند، این در حالی است که بسیاری از شعب اخذ رای نیز مربوط به این نهاد بود، گفت: در شهرستان مشهد انتخابات به ۱۴ حوزه و ۲۳ منطقه تقسیم شد و ۳۸ هزار نفر در این حرکت جمعی حاضر بودند.

وی افزود: با توجه به پیگیری موضوع انتخابات از چند ماه قبل تاکنون، شاهد افتتاح مدارس در این شهرستان بودیم و بر اساس برنامه ریزی شکل گرفته، مدرسه سازی تعطیل نخواهد شد.

فرماندار مشهد ادامه داد: از ۱۰ آبان ماه امسال تاکنون و در سیزدهمین هفته سه‌شنبه های افتتاح، امروز ۱۴ مدرسه در منطقه تبادکان مشهد افتتاح شد تا ۱۲۲ کلاس آموزشی به سرانه این مناطق اضافه شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید