اسلایدرسیاسی

آیت الله علم الهدی: هر روز در جهان روز قدس است

دعوت امام جمعه مشهد برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

به گزارش صدای مشهد، آیت الله علم‌الهدی در پیامی از مردم مشهد و خراسان خواست با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم کنند.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 امسال در حالی چهل و پنجمین سال برگزاری روز قدس را تجربه می‌کنیم که تابلوی عریان سبوعیت و آدمکشی رژیم غاصب اسرائیل پیش روی جهانیان قرار دارد و خوی توحش آنان بر کسی پوشیده نیست.

جنایات روز افزون رژیم کودک‌کش صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیدن بیش از ۳۳ هزار نفر از مردم مظلوم این منطقه که بیشتر آنان نیز زنان و کودکان بی دفاع هستند، چشم همه مردم جهان را باز کرد و متوجه خطر بقای این غده سرطانی برای بشریت شده‌اند.

 روزی که ما هر ساله آن را بزرگ میداریم، مدتی است به طور روزانه در نقاط مختلف جهان برپا می شود و هر روز در جهان روز قدس است.

حضور مسؤولانه مردم مسلمان ایران و سراسر دنیا در راهپیمایی روز جهانی قدس با زبان روزه، حساسیت‌های جهانی نسبت به مسئله فلسطین را برانگیخت و شما امت اسلام امروز نتیجه مداومت خود در این راه را شاهد هستید.

 حضور در راهپیمایی جریان‌ساز روز قدس وظیفه اعتقادی و انسانی ما است تا دوشادوش هم برای تحقق آرمان فلسطین و پاک کردن چهره دنیا از لوث وجود جانیان و دشمنان بشریت قدم برداریم.

از این رو از همه شما مردمان ولایتمدار و بصیر خراسان رضوی دعوت می‌کنم تا با تکرار حماسه سازی خود در این روز بزرگ، پیامی روشن به ملت‌های جهان مخابره کنید.

سیداحمدعلم‌الهدی

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهدمقدس

۱۶ فروردین ۱۴۰۳

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید