دسته بندی نشده

دفاع از کشور و محرومیت‌زدایی، دو مأموریت مهم سپاه پاسداران

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار تمام مأموریت‌های اصلی که مهم‌ترینِ آن امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، محرومیت‌زدایی در مناطق محروم را در دستور کار دارد.

 سردار سید ضیاءالدین حزنی در حاشیه نشست تشکیلاتی «جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه» که در سالن همایش مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی برگزار شد، به خبرنگاران اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار تمام مأموریت‌های اصلی که مهم‌ترین آنان امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، بحث محرومیت زدایی، مردم داری و مردم دوستی را نیز در مناطق محروم، حساس و مرزی با پروژه‌های از پیش تعیین شده‌ای مانند آب و اشتغال مورد توجه و در دستور کار دارد.

وی اشتغال، تأمین آب شرب و ازدواج آسان را جزو اقدامات مهم دانست و عنوان کرد: تقسیم‌ کارهایی خوبی توسط سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه در سطح سپاه استان‌ها انجام شده‌است که توسط دوستان به مردم اعلام می‌شود.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: کار ما مشارکت با مردم است و اساس کار محرومیت‌زدایی نیز، مشارکت مردم است.

مشاوره فرماندهی کل سپاه یادآور شد: سردار شهید سلیمانی نیز دنبال محرمیت‌زدایی بودند و اکنون که ایشان در میان ما نیستند، هیچ خللی در روند کار سپاه ایجاد نمی‌شود، بلکه بناست با سرعت هرچه تمام‌تر کارها را به نتیجه برسانیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید