دسته بندی نشدهسیاسی

سرپرست استانداری خراسان رضوی بر انتصاب بانوان به عنوان بخشدار تاکید کرد

سرپرست استانداری خراسان رضوی از تشکیل بانک مدیریتی بانوان برای شناسایی زنان توانمند در حوزه ادارات استان خبر داد و گفت: در انتصاب بخشداران نیز بر حضور بانوان تاکید جدی داریم.

به گزارش صدای مشهد، حسن جعفری در کمیسیون بانوان مدیر استان از حضور بانوان مدیر و فرهیخته در همه حوزه‌ها استقبال کرد و افزود: این حضور نشانگر نقش پررنگ، قاطع و تصمیم‌ساز بانوان در اداره امور کشور است.

وی ادامه داد: بانوان قهرمان در حوزه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس و بهداشت و درمان باید به خوبی به مردم معرفی شوند.

سرپرست استانداری خراسان رضوی از تلاش‌های صورت گرفته در زمینه ارتقای بانوان در این استان تقدیر کرد و گفت: استان خراسان رضوی اولین استانی بود که از بانوان در رده معاونت استانداری بهره برد.

وی از مجمع مشورتی بانوان استان نیز تقدیر کرد و افزود: بانوان می‌توانند در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان نقش بیشتری داشته باشند و به عنوان معین اقتصادی موفق‌ترین عملکرد را داشته‌اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی نیز در این نشست با اشاره به نقش مدیریتی بانوان گفت: حضرت فاطمه (س) الگوی مناسبی برای بانوان در همه زمان‌ها و مکان‌ها هستند.

کوکب موسوی از وظیفه سنگین بانوان در برقراری تعادل بین امور مختلف یاد کرد و افزود: بانوان باید بین جایگاه‌ها و نقش‌های مختلف تناسب برقرار کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید