دسته بندی نشدهسیاسی

نهایی شدن لیست ائتلاف جامعه کارگری و متخصصان شهری مشهد

به گزارش پایگاه خبری صدای مشهد، لیست ائتلاف جامعه کارگری و متخصصان شهری پس از بررسی نامزدهای انتخابات شورای شهر برای حضور در ائتلاف جامعه کارگری نهایی شده و به تأیید اعضای تشکیل‌دهنده این ائتلاف شامل کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار خراسان رضوی، کانون بازنشستگان استان، حزب اسلامی کار، کانون انجمن های صنفی کارگری استان، مجمع نمایندگان کارگران استان و خانه کارگر رسید.

این لیست یک لیست ائتلافی است که برخی از این کاندیداهای اصولگرا از لیست شورای وحدت و جبهه آرمان‌خواهان در کنار برخی چهره های اصلاح طلب در آن حضور دارند.

اعضای این لیست عبارتنداز: شهناز رمارم، غلامرضا بصیری پور، محسن شوشتری، ابراهیم آموزگار، مرتضی کامل نواب، مجید دبیریان، هادی لکزی، احسان قیطاقی، مسعود خانی، حمیدرضا محروقی، امین متقی، شاهرخ شاهرخی، محمدحسین خزایی، قاسم شفایی نژاد و عبدالحمید ایزانلو.

گفتنی است، این گروه بدون نگاه سیاسی و با شعار کار و تلاش در جهت حمایت از جامعه کار و کارگری و همچنین جامعه تولید برای انتخابات شورای شهر مشهد وارد عرصه شده است.

شایان ذکر است، احتمالا باعنایت به وجود میثاق نامه هایی مانند میثاق نامه شورای وحدت وائتلاف نیروهای انقلاب، برخی افراد از این لیست خارج خواهند شد. تا این لحظه مجید دبیریان به همین دلیل؛ از این لیست انصراف داده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید