شهری

احتمال فعالیت موج جدید بارشی از روز جمعه

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی از افزایش ابرناکی آسمان خراسان رضوی از روز جمعه خبر داد و گفت: احتمال شروع بارش‌های جدید از اواخر وقت روز جمعه وجود دارد، اما هنوز نمی‌توان به طور قطعی پیش‌بینی کرد.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی از افزایش دمای روزانه در اکثر نقاط استان تا پایان هفته خبر داد و گفت: این افزایش تدریجی دما به حدی است که روز جمعه حداکثر دمای مشهد با ۹ درجه افزایش نسبت به امروز، به ۱۴+ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

مرتضی اثمری اظهار کرد: تا پایان هفته جو پایداری بر خراسان رضوی حاکم است و پدیده جوی خاصی نداریم.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه بارشی تا پایان هفته نداریم، افزود: ابرناکی آسمان به تدریج کم می‌شود و تا اواخر هفته غالبا آسمانی صاف تا قسمتی ابری داریم.

وی گفت: طی امروز و فردا به ویژه در مناطق مرتفع و کوهستانی، مه صبحگاهی داریم، همچنین در شهرهای بزرگ و صنعتی در برخی ساعات افزایش آلاینده‌ها را انتظار داریم.

اثمری با اشاره به افزایش دمای روزانه تا پایان هفته، از ماندگاری هوای سرد و یخبندان‌های شبانه در غالب نقاط استان خبر داد.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: سردترین و گرم‌ترین نقاط خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب فریمان با ۹- درجه و بردسکن با ۱۲+ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

وی با بیان اینکه حداقل و حداکثر دمای مشهد طی این مدت ۳- و ۱+درجه سانتیگراد بوده، ادامه داد: دمای شبانه مشهد طی امشب با یک درجه کاهش به ۴- درجه سانتیگراد می‌رسد و این در حالی است که حداکثر دمای روزانه با ۴ درجه افزایش، امروز به ۵+ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

اثمری از افزایش دمای روزانه در اکثر نقاط استان تا پایان هفته خبر داد و گفت: این افزایش تدریجی دما به حدی است که روز جمعه حداکثر دمای مشهد با ۹ درجه افزایش نسبت به امروز، به ۱۴+ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی از افزایش ابرناکی آسمان خراسان رضوی از روز جمعه خبر داد و گفت: احتمال شروع بارش‌های جدید از اواخر وقت روز جمعه وجود دارد، اما هنوز نمی‌توان به طور قطعی پیش‌بینی کرد.

گفتنی است؛ طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های خراسان رضوی از ساعات اولیه صبح امروز، محورهای  قدیم مشهد – باغچه، آزاد راه مشهد – باغچه، باغچه – نیشابور، مشهد – کلات به ویژه گردنه گوجگی، سرولایت – چکنه به ویژه گردنه عبدالله گیو  و کنار گذر شمالی مشهد را مه و کاهش دید فرا گرفته و به رانندگان توصیه شده است با رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه رانندگی کنند./فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید