شهری

آغاز عملیات اجرایی فاز چهارم پروژه مشارکتی مسکونی-تجاری “زندگی”

فاز اول این پروژه در تاریخ 23دی ماه 97 آغاز شد، فاز چهارم نیز با هزار واحد مسکونی امروز با حضور معاون رییس جمهور کلنگ زنی شد.

معاون اقتصادی و رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری مشهد از آغاز عملیات اجرایی فاز چهارم پروژه مشارکتی مسکونی- تجاری “زندگی” در خیابان رسالت ۸۱ خبر داد.

به گزارش صدای مشهد، اژدر اژدری عصر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز ۴ پروژه مشارکتی “زندگی” که با حضور محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، ضمن اعلام این خبر خاطرنشان کرد: پروژه مشارکتی “زندگی” با همکاری شهرداری مشهد، بخش خصوصی و شرکت بازآفرینی شهری ایران صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه پروژه فوق در زمینی به مساحت ۱۵۹ هزار و ۱۶۲متر مربع و زیربنای ۲۸۱ هزار و ۸۰۵ متر مربع اجرایی می شود، تصریح کرد: در این پروژه دو هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی، تجاری و مرکز بهداشتی با مشارکت ۱۳.۹۱ درصد پروانه و زمین از سوی شهرداری مشهد در چند فاز اجرا خواهد شد.

اژدری به مدت زمان احتمالی پایان این پروژه نیز اشاره کرد و گفت: پروژه “زندگی” ظرف مدت پنج سال از زمان شروع به پایان خواهد رسید.

وی اضافه کرد: فاز اول این پروژه در تاریخ ۲۳دی ماه ۹۷ آغاز شد، فاز چهارم نیز با هزار واحد مسکونی امروز با حضور معاون رییس جمهور کلنگ زنی شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید