ورزشی

توانایی شکست تیم مس سونگون را داریم

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: توانایی شکست تیم مس سونگون را داریم هر چند کار بسیار سختی در مقابل این تیم خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: توانایی شکست تیم مس سونگون را داریم هر چند کار بسیار سختی در مقابل این تیم خواهیم داشت.

مجید مرتضایی گفت: تیم مس سونگون قهرمان آسیاست، از بازیکنان ملی پوش بهره می‌برد و اینک نیز در صدر جدول قرار دارد.

وی با بیان اینکه بازی مقابل تیم مس سخت و نفس گیر است افزود: اگر بتوانیم در این بازی پیروز شویم و تیم گیتی پسند مقابل تیم سوهان محمد سیمای قم امتیاز از دست بدهد تیم فرش آرا با پیروزی مقابل مس سونگون به رتبه دوم جدول صعود می‌کند.

وی اظهار داشت: در چهارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتسال تیم مس سونگون را در خانه خود با یک گل شکست دادیم و در چهارده بازی اخیر هم تیم فرش آرا شکستی نداشته است.

مرتضایی گفت: از تماشاگران و هواداران خود می‌خواهیم فردا هم تیم ما را حمایت کنند تا روند شکست ناپذیری خود را ادامه دهیم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

دیدار تیم‌های فرش آرای مشهد و مس سونگون از هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال ساعت ۱۷ یکشنبه ۲۶ آبان در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد انجام خواهد شد.

در حال حاضر تیم مس سونگون از ۱۶ بازی با ۳۵ امتیاز در صدر جدول و تیم فرش آرا با ۳۰ امتیاز در رتبه سوم جدول چهارده تیمی لیگ برتر فوتسال قرار دارد./ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید