اسلایدرورزشی

میزبانی منطقه یک از۸۰۰ نفر ورزشکار در سه رشته ورزشی، در برگزاری جام برکت و کرامت

مشاور شهردار و مدیر منطقه 1 مشهد مقدس از میزبانی این منطقه در برگزاری مسابقات ورزشی در چند رشته مختلف در جشنواره جام برکت و کرامت خبر داد.

به گزارش صدای مشهد، حسین عبدا… زاده با بیان این خبر گفت: خوشبختانه این افتخار را داشتیم که در ایام پرخیر و برکت ماه مبارک رمضان و در قالب برگزاری سومین دوره جشنواره “جام برکت و کرامت” که به همت معاونت تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد و با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه یک برگزار شد،میزبان مسابقات سه رشته ورزشی بودیم.

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات بیش از ۸۰۰ نفر از ورزشکاران خانم و آقا در رده های سنی مختلف، در رشته‌های دو ومیدانی، بدمینتون و بسکتبال سه نفره؛ در مجموعه های ورزشی فعال در سطح منطقه یک از ساعات بعد از افطار تا نیمه شب به رقابت پرداختند که باعث ایجاد شور و هیجان و نشاط مضاعف در میان شهروندان منطقه نیز شده بود.

عبدا… زاده در ادامه به بیان جزییات برگزاری این رویداد پرداخت و گفت: مسابقات بدمینتون در سالن اختصاصی شهید فخار واقع در مجموعه سجاد برگزار شد که در بخش بانوان ۲۰ تیم در رده‌ سنی آزاد و متشکل از ۵ نفر از ۲۳ تا ۲۶ اسفندماه به رقابت پرداختند و با اعلام تیم‌های برتر و اهدای جوایز در ۱۵ فروردین ماه به انجام رسید. همچنین این مسابقات در بخش آقایان با حضور ۱۹ تیم در رده سنی آزاد در بخش دوبل از ۱۶ فروردین آغاز شده و تا ۲۱ فرودین ماه در حال برگزاریست.

مشاور شهردار مشهد در ادامه اظهار کرد: رقابت‌های بسکتبال ۳*۳ جام برکت و کرامت نیز در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد، که در رده سنی نوجوانان و جوانان ۴۲ تیم و در رده سنی بزرگسالان ۱۹ تیم، در سالن ورزشی امید و زندگی به رقابت پرداختند.

وی به نقل از سرپرست کمیته داوران و مسابقات هیئت بسکتبال استان اظهار کرد: امسال برای اولین بار این امکان به وجود آمد که نتایج بازی‌های بسکتبال ۳*۳ جام رمضان و امتیازات کسب شده توسط هر بازیکن در بخش رویدادهای سایت جهانی fiba3*3 ثبت شود؛ که این امر باعث ارتقای رنکینگ جهانی بازیکنان شرکت‌کننده در جام رمضان استان شده که این مهم در بخش مسابقات ۳*۳ سایر استان‌ها نیز قابل اجرا است.

شهردار منطقه۱ شهرداری مشهد همچنین در ادامه از برگزاری رقابت‌های دوومیدانی بانوان و آقایان در قالب جام رمضان و به میزبانی این منطقه خبر داد و افزود: این مسابقات در ۸ ماده، دو ۶۰ متر، ۴۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه، پرش طول و پرش ارتفاع و در دو رده سنی شامل متولدین سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۹ و نیز متولدین ۱۳۸۴ به قبل، به میزبانی سالن باغبانباشی و پیست استاد صابری انجام شد؛ که در بخش بانوان برای دومین سال پیاپی، با ثبت نام بیش از ۲۳۰ ورزشکار برگزار و با حضور برترین دونده‌ها و ملی‌پوشان این عرصه در روز ۱۶ فرودین ماه به پایان رسید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسابقات دوومیدانی آقایان نیز با شرکت بیش از ۱۷۰ ورزشکار و با استقبال گسترده ورزشکاران استان و حتی دیگر شهرهای کشور همراه بود که نفرات برتر در انتها روی سکوهای اول تا سوم ایستادند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید