فرهنگی

سامانه ۱۶۱۶ بهترین پل ارتباطی ایثارگران و بنیاد در جهت پیشگیری از بیماری است

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: تلفن ۱۶۱۶ بستر ارتباطی مناسب برای پیگیری مشکلات و عدم مراجعه حضوری ایثارگران به بنیاد است که می تواند مانع انتقال بیماری به ایثارگران شود.

به گزارش صدای مشهد، حجت الاسلام حسین معصومی با اشاره به اینکه بنیاد شهید وامورایثارگران یک مکان عمومی است و از سویی اکثریت ارباب رجوع، جانبازان و یا سالخوردگان هستند، تاکید کرد: احتیاط و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در این مجموعه بیش از سایر ادارات است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با بیان اینکه تمامی فعالیت هایی که باعث به خطر افتادن سلامتی ایثارگران می شود، را لغو کرده ایم، افزود: بنیاد اداره کل و شهرستان های خراسان رضوی روزانه ضدعفونی می شود و کارکنانی که مشکوک به بیماریهای تنفسی و یا ویروسی باشند را از ادامه کار منع خواهیم کرد، که خوشبختانه هنوز موردی مشاهده نشده است.

وی با اشاره به اینکه سلامتی ایثارگران برای بنیاد در اولویت است، افزود: در راستای پیشگیری از بیماری ویروسی، تلفن ۱۶۱۶ بهترین نوع ارتباط ایثارگران با بنیاد است، به خصوص افرادی که بیماری کلیوی و دیابت دارند.

مدیرکل بنیاد خراسان رضوی تصریح کرد: شماره تلفن ۱۶۱۶ صرفا مخصوص خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان هست و از ابتدای سال تا کنون ۳۷ هزارو۱۵۲ تماس با این سامانه برقرار شده است، که در راستای پیشگیری از بیماری، به ایثارگران توصیه می کنیم، مطالبات خود را از طریق تلفن ۱۶۱۶ پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: از طریق پایگاه اطلاع رسانی ایثار و کانال های ایثار رضوی در پیام رسان ایتا و سروش و تبلیغات محیطی به جامعه ایثارگران راهکارهای مراقبت از خود و آشنایی با روش های پیشگیرانه آموزش داده می شود.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: کلیه دیدار ها، جلسات، کارگاه های آموزشی و اردوهای خانواده شهدا و ایثارگران در راستای پیشگیری از بیماری ویروسی در در سطح استان لغو شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید