فرهنگی

ثبت نام ۶۴۸ مرکز فرهنگی و هنری خراسان رضوی برای دریافت تسهیلات

رییس گروه طرح و برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تاکنون ۶۴۸ مرکز کسب و کار دارای کد کارگاهی و فاقد بیمه یا بیمه خویش فرمایی در حوزه‌های فرهنگی و هنری استان برای دریافت تسهیلات ویژه کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا ثبت نام کردند.

به گزارش صدای مشهد، مهدی یونسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این تعداد مرکز کسب و کار فرهنگی و هنری زیرمجموعه ۷۰ رسته هستند که مشمول دریافت تسهیلات ویژه کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا شدند.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از ویروس کرونا با توجه به سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعریف رسته‌ها متقاضیان می‌توانند تسهیلات خود را از بانکها دریافت کنند.

رییس گروه طرح و برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تاکنون لیست هزار و ۹۴ متقاضی دیگر که فاقد کد کارگاهی بودند یا موفق به ثبت اطلاعات در سامانه کارا نشدند به تایید این اداره کل رسیده و برای وزارت متبوع ارسال شده که پس از بارگذاری در سامانه و تایید وزارتخانه از این تسهیلات بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: آن دسته از دارندگان کسب و کارهای فرهنگی و هنری و قرآنی که تاکنون برای ثبت نام در سامانه کارا اقدام نکردند، تا پنجم مرداد ماه فرصت دارند با مراجعه به آدرس اینترنتی https://corona-kara.mcls.gov.ir برای دریافت تسهیلات ثبت نام کنند.

یونسی ادامه داد: در صورت ایجاد نقص در ثبت نام و سامانه، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باید موضوع را در اسرع وقت پیگیری و به واحد اشتغال این اداره کل اعلام و نسبت به رفع موانع ثبت نام اقدام نمایند.

۲۸ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ۶۷ هزار و ۳۹۶ بنگاه اقتصادی متضرر از کرونا در این استان اختصاص یافته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید