دسته بندی نشده

پزشکان متخصص مشهدی تلفنی مشاوره پزشکی می‌دهند

رییس سازمان نظام پزشکی مشهد با اشاره به راه‌اندازی سامانه مشاوره تلفنی پزشکان متخصص مشهدی با عنوان “مردم و سلامت، پاسخگویی کرونا” گفت: مردم در خانه بمانند، پزشکان متخصص در مشهد تلفنی به بیماری و مشکلاتشان رسیدگی می‌کنند.

به گزارش صدای مشهد، دکتر علی بیرجندی افزود: این اقدام با هدف پیشگیری از مراجعه غیر ًضروری بیماران به مراکز درمانی توسط ستاد بحران نظام پزشکی مشهد انجام شده است.

وی اضافه کرد: در این راستا تاکنون بیش از ۸۰ پزشک متخصص مشهدی در رشته‌های مختلف پزشکی برای پاسخگویی به مردم در قالب این سامانه اعلام آمادگی کرده‌اند.

رییس سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: بیماران می‌توانند از طریق ادمین کانال “مردم و سلامت، پاسخگویی کرونا” ارتباط برقرار کرده و بیماری شان را مطرح کنند و بدین طریق امکان ارتباط با پزشک متخصص در رشته مرتبط با بیماری آنها فراهم می‌شود.

بیرجندی افزود: از سوی دیگر به سبب شیوع بیماری کرونا، ادمین کانال “مردم و سلامت” نظام پزشکی مشهد به طور شبانه‌روزی پاسخگوی سوالات در مورد کروناست و شهروندان می توانند اخبار جدید و  پیشگیری و درمان کرونا را  بدین طریق دنبال کنند.

نظام پزشکی کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد ۱۴ هزار عضو شامل پزشک متخصص، عمومی، دندانپزشک، داروساز و کارشناسان دارای پروانه مانند بینایی‌سنج، شنوایی‌سنج و فیزیوتراپ دارد که هفت هزار و ۸۵۰ نفر از آنها پزشک عمومی و متخصص هستند و دو هزار و ۸۵۰ نفر از این تعداد را پزشکان متخصص و فوق تخصص تشکیل می‌دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید