ورزشی

مالک شهر خودرو: تیم ملی با گل‌محمدی بهتر از ویلموتس نتیجه می‌گیرد

مالک باشگاه شهرخودروی خراسان در خصوص شایعات حضور گل‌محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: در این خصوص تاکنون فدراسیون چیزی به ما نگفته‌ است اما گل‌محمدی شایسته‌ترین فرد برای حضور روی نیمکت تیم ملی است و بی‌شک به مراتب بهتر از مارک ویلموتس نتیجه می‌گیرد.

به گزارش صدای مشهد، فرهاد حمیداوی افزود: یک مربی صاحب ویترین، مثل کی‌روش می‌تواند به فوتبال این مملکت کمک کند اما مربیانی مثل ویلموتس، آورده ای برای فوتبال ندارند و از این‌ها بهتر را مثل یحیی گل‌محمدی عزیز در فوتبال ایران داریم.

وی ادامه داد: اگر تیم‌ ملی فوتبال گل‌محمدی را بخواهد برای عزت ایران، حاضریم ضرر کنیم تا پرچم ایران بالا برود اما ابدا تاکنون به جانشین گل‌محمدی فکر نکرده‌ایم زیرا هیچ چیز رسمی نشده است و حتی در جلسه‌ای که با یحیی گل‌محمدی داشتیم به او گفتم اگر چنین اتفاقی بیفتد باید خودت جایگزینی را معرفی کنی.

مالک باشگاه شهرخودروی خراسان همچنین با اشاره به حضور تیم شهر خودرو در لیگ فوتبال قهرمانان آسیا گفت: حضور در مسابقات آسیایی فوتبال در هر مرحله ای که باشد برای ما افتخار است و فرصت بسیار خوبی را به ما می دهد تا هم برای معرفی بیشتر تیممان و هم بالا نگه داشتن پرچم مشهد از این حضور  استفاده کنیم.

حمیداوی در رابطه با میزبانی هرچه بهتر مشهد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا افزود: برای استفاده مطلوب از این فرصتی که به واسطه حضور در بازی های آسیایی داریم به دنبال تشکیل کمیته‌ یا ستادی در حوزه های مختلف اجرایی با همکاری هیات فوتبال استان، اداره کل ورزش و جوانان، استانداری خراسان رضوی، شهرداری مشهد و سایر دستگاه های اجرایی هستیم.

وی ادامه داد: در باشگاه هم کارهای لازم صورت گرفته است و دو نفر از طرف باشگاه و به نمایندگی در کلاس‌ها و قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا شرکت کردند و به طور قطع باید نکات مدنظر AFC را هم مورد بررسی قرار دهیم و  به دنبال آن هستیم تا با وفاق استانی و همدلی مسوولان، به بهترین شکل میزبان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

مالک باشگاه شهرخودروی خراسان درباره پیش بینی اش از بازی های آسیایی گفت: همگی بازی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا سخت است چون تیم ما جوان است و آزمون سختی را پیش رو داریم چرا که الهلال دو هفته قبل قهرمان آسیا شد، پاختاکور هم تیم دوم ازبکستان است و الاهلی نیز تیم سرسختی‌ است و به اعتقاد من این گروه، بی‌شک گروه مرگ است.
حمیداوی افزود: هواداران و اهالی فوتبال باید این را بدانند که این نخستین حضور ما در آسیاست و ما فقط برای کسب تجربه در این مسابقات شرکت می کنیم و به هر حال نباید انتظارات از تیم ما خیلی بالا باشد اما با درایتی که از کادر فنی سراغ دارم می دانم که در همین نخستین حضور هم با دل و جان به مصاف رقبا خواهند رفت و کم نخواهند گذاشت.

وی در خصوص تاییدیه ورزشگاه امام رضا(ع) برای میزبانی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا افزود: خوشبختانه همان طور که پیش‌بینی می‌کردیم تاییدیه صادر شد.

مالک باشگاه شهرخودروی خراسان در خصوص داوری دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال سپاهان گفت: نخستین بار بود که در یک بازی، سه پنالتی برای تیمی گرفته نشد من حیدری داور آن بازی را دوست دارم و انسان متشخصی است اما اشتباهات آن روزش به ما ضرر وحشتناکی زد. اگر سپاهان را برده‌بودیم به طور قطع بچه‌ها با روحیه بهتری مقابل نساجی قرار می‌گرفتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید