شهری

واکسیناسیون بیش از ۴۰۰۰ پاکبان مشهدی

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از واکسیناسیون بیش از ۴ هزار پاکبان مشهدی شاغل در مناطق ۱۳ گانه، با همکاری مرکز پزشکی شهرداری مشهد خبر داد.

به گزارش صدایی مشهد، سید محسن رهنمایی با اعلام این خبر، اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور، همواره پاکبانان به دلیل فعالیت شبانه روزی و حضور در محیط های شهری پرخطر یکی از اقشار بسیار آسیب پذیر در مقابل این بیماری بودند.

وی افزود: در همین راستا ابتدای سال جاری سهمیه محدودی از واکسن کرونا به پاکبانان مشهدی اختصاص پیدا کرد و در فاز اول حدود ۲۰۰۰ نفر از پاکبانان دارای بیماری های زمینه ای و مسن تر نسبت به دیگران، واکسینه شدند.

رهنمایی ادامه داد: خوشبختانه با شروع دور جدید تخصیص واکسن به پاکبانان شهرداری مشهد عملیات واکسیناسیون با سرعت بیشتری در حال انجام است و تا کنون در مجموع بیش از ۴ هزار نفر از پاکبانان نسبت به بیماری کرونا واکسینه شده اند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری افزود: از کل تعداد پاکبان های واکسینه شده، بیش از ۲ هزار نفر به طور کامل هر ۲ دوز واکسن را دریافت کرده اند و پیش بینی می شود با تامین واکسن طی روزهای آتی در مجموع بالغ بر ۶ هزار نفر از نیروهای کارگری خدمات شهری واکسینه شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید