سیاسی

حمایت حزب کارگزاران خراسان رضوی از خانواده‌های نیازمند در آستانه ماه رمضان

دبیراول حزب کارگزاران سازندگی خراسان‌رضوی گفت: ما در سال گذشته در ماه رمضان برای حدود ۳۰۰ خانوار اقلام غذایی را بسته‌بندی کردیم، امسال نیز اعلام کردیم که با توجه به بحث کرونا مواد بهداشتی از جمله شوینده، مواد ضد عفونی‌کننده و ماسک نیز اضافه شود.

به گزارش صدای مشهد، احمد ظریفیان در خصوص فعالیت‌های حزب کارگزاران سازندگی از زمان شیوع کرونا، اظهار کرد: ما در ابتدای اعلام شروع بیماری کرونا، اولین کاری که انجام دادیم این بود که کلیه جلسات شورای استانی حزب و دفاتر خود را تعطیل کردیم.

وی افزود: زمانی که قرنطینه خانگی اعلام شد، اولین رویکرد ما این بود که با توجه به شرایط فعلی، اعضای خود را از این ماجرا مصون کنیم، بنابراین کلیه جلسات شورا که طبق آیین نامه هر روز ۱۵ روز یک بار برگزار می‌شد را تعطیل کردیم، همچنین جلسات دفاتر که هر هفته برگزار می‌شد و ستاد اجرایی نیز لغو شد.

ظریفیان در خصوص رویکردهای حزب در مباحث اجتماعی در شرایط کرونا، گفت: با توجه به اینکه تبلیغات در این حوزه زیاد بود، تصمیم گرفتیم جامعه هدف خود را کوچک کنیم و در حد اعضا و هواداران خانواده کارگزاران خراسان یعنی حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر باشد. در این بخش تصمیم گرفتیم مباحث مربوط به کرونا و مباحث موجود در فضای مجازی را در کانال‌های خود بارگزاری و اطلاع‌رسانی کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب بیان کرد: کار دیگر ما توزیع مواد بهداشتی بود که در نظر داشتیم بعد از عید این کار را انجام دهیم، اما به ماه رمضان اتصال پیدا کرد که در این ماه این خدمت‌رسانی را انجام می‌دهیم. سال گذشته در مناطق محروم توزیع بسته‌های مواد غذایی را داشتیم که امسال نیز مواد بهداشتی را هم داریم. این مواد بهداشتی برای اعضای حزب هم در نظر گرفته شده است.

دبیراول حزب کارگزاران سازندگی خراسان‌رضوی ادامه داد: برنامه ما در سال گذشته حدود ۳۰۰ خانوار بود که برای آنها اقلامی را بسته‌بندی کردیم، امسال نیز اعلام کردیم که مواد بهداشتی از جمله شوینده، مواد ضد عفونی‌کننده و ماسک نیز اضافه شود./ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید