ورزشی

بعد از پایان فصل به شهرخودرو باز خواهم گشت

مهاجم خراسانی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: به‌صورت قرضی در این تیم است و با شهرخودرو قرارداد سه‌ساله دارد و فصل آینده به این تیم بازخواهد گشت.

به گزارش صدای مشهد، یونس شاکری که در نیم‌فصل به  تیم گل‌گهر پیوست و بازی‌های خوبی را انجام داد و گل‌های حساسی هم زده است، درباره خبر تمدید قراردادش با این تیم گفت: من ۳ سال دیگر با شهرخودرو قرارداد دارم. ‌نمی‌دانم چطور می‌گویند تمدید کردم که خودم خبر ندارم، در حال حاضر من قرضی به این تیم آمده‌ام، قراردادم با شهرخودرو چهارساله بود. نیم‌فصل به اینجا آمدم و ۳ سال دیگر با آن‌ها قرارداد دارم. قرارداد قرضی من با گل‌گهر هم تا آخر این فصل اعتبار دارد؛ یعنی اگر ادامه بازی‌ها برگزار نشود و لیگ تمام شود، باید به شهرخودرو برگردم.

شاکری درمورد مسئله کسر قراردادها که اخیرا مطرح شده است نیز اظهار کرد: برای من که نیم‌فصل به گل‌گهر آمدم و قرارداد بستم، ضرر است. برایم سخت است به‌خاطر یک‌ یا دو ماه که به اتمام لیگ مانده، از قراردادم مثلا ۳۰ یا ۴۰درصد کسر شود. کسی که از اول فصل بوده، شرایطش طوری است که به‌هرحال تا آخر فصل، باشگاه حدود ۳۰درصد قراردادش را نمی‌دهد. شاید بعضی بگویند برای خودم ناراحتم، اما واقعیت این است که برای یک نیم‌فصل آمده‌ام یعنی حدود ۴ماه و روی همه پولی که قرارداد بسته‌ام، حساب کرده‌ام.

وی درباره تعطیلی فوتبال در ایام کرونا نیز گفت: به خودم می‌گفتم اگر روزی فوتبال را کنار بگذارم، دیگر دوروبر آن هم نمی‌روم؛ ولی الان ۲ ماه است که بازی نمی‌کنم، انگار چیزی کم دارم. امیدوارم این قضیه هرچه‌زودتر و با خیروخوشی تمام شود. واقعا سخت است. شرایط طوری شده که دلم حتی برای دست‌دادن و روبوسی‌کردن هم تنگ شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید