اسلایدرفرهنگی

۲۵ ایده به مرحله نهایی رویداد ملی «سقاخونه» راه پیدا کرد

معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس مطرح کرد

معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس گفت: با برگزاری داوری ایده‌های ارائه شده به دبیرخانه رویداد ملی سقاخونه در شهر شیراز، ۲۵ ایده به مرحله نهایی راه پیدا کرد.

 

سیدجلیل بامشکی در گفتگو با صدای مشهد از برگزاری مرحله داوری ایده‌های ارسالی به اولین رویداد ملی سقاخونه در شهر شیراز خبرداد و اظهارکرد: داوری‌ها با حضور نمایندگان اعتاب مقدسه آستان‌های قدس رضوی، احمدبن‌موسی(ع) و فاطمه معصومه(س)، شهرداری‌های ۳ شهر مشهد مقدس، قم و شیراز و همچنین افرادی از بنیاد ملی نخبگان، خانه فناوری اشراق و اساتید دانشگاهی انجام شد.

وی با بیان اینکه در گام نخست، بیش از ۳۰۰ ایده به دبیرخانه این رویداد ارسال شده بود، گفت: در ادامه ۸۳ ایده به مرحله بعدی راه پیدا کرده بوده بود که پس از ۲ مرحله بررسی، ۲۵ ایده به مرحله نهایی راه یافته است.

معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس افزود: مراسم اختتامیه این رویداد ملی، در مشهد مقدس برگزار خواهد شد و مقرر شده در فاصله زمانی تا برگزاری مراسم اختتامیه، منتورهایی به صاحبان ایده‌های برتر معرفی و نسبت به تقویت و غنی‌سازی این ایده‌ها اقدام نمایند.

بامشکی از فراگیری و محورهای مختلف ایده‌های ارائه شده خبرداد و تصریح کرد: این ایده‌ها شامل حوزه‌هایی چون سوغات زائر، فناوری اطلاعات، برنامه‌ریزی سفر، آشنایی با مشاهیر و فرزانگان، ارائه خدمات به زائران، خدمات شهری و … می‌شوند.

وی هدف از تعریف و اجرایی شدن رویداد ملی سقاخونه را، ایجاد انسجام و هماهنگی بین شهرهای زیارتی برای برگزاری رویدادهای فرهنگی، مشارکت اجتماعی شهروندان، نخبگان و تشکل‌های مردمی و … دانست و گفت: امیدواریم با بهره‌گیری از نظرات و ایده‌ها و طرح‌های نخبگانی ارائه شده، موجب تقویت برنامه‌ریزی شهری جهت ارائه خدمات مطلوب به زائران و گردشگران، افزایش ماندگاری، رونق اقتصاد فرهنگ و اقتصاد شهری و افزایش رضایتمندی زائران شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید