اجتماعیاسلایدر

پویش هایی برای سالگرد مرد میدان

به نیت حاج قاسم، نقشه جدید فلسطین را بکشید و از رادیو مقاومت هدیه بگیرید

در پویش های رادیو مقاومت شرکت کنید و یک قطعه متبرک از فرش حرم حضرت عباس (ع) را هدیه بگیرید.

به گزارش صدای مشهد به نقل از روابط عمومی رادیو مقاومت، با توجه به نقش مهم گفتمان مقاومت در پیشبرد و تقویت انقلاب اسلامی و همچنین اهمیت پرداخت به مکتب جهانی شهید سلیمانی، رادیو مقاومت برای تبیین حقایق و پیوند دادن نسل های نوپای انقلاب با فرهنگ مقاومت در اولین سالگرد شهادت سردار عزیز در سال ۱۳۹۹، تاسیس و امسال سومین سال فعالیت خود را پشت سر می گذارد.
رادیو مقاومت که در ۷ بخش زنده از ساعت ۷ صبح شروع به کار می کند، پویش های مختلفی را برای ارتباط و تعامل بهتر با مخاطبان و حضور مردم در این رادیو راه اندازی کرده است.

پویش نقشه جدید فلسطین

باتوجه به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ۷ سال پیش در شهریورماه ۱۳۹۴ در سخنانی مهم خطاب به صهیونیست‌‎ها که از نتایج مذاکرات آن دوره ابراز خرسندی نموده بودند، تاکید کردند: شما ۲۵ سال آینده را، اصولاً نخواهید دید و به فضل الهی، چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت. پویش نقشه جدید فلسطین در این شبکه رادیویی راه اندازی شد. این پویش با نام شهدای مقاومت زینت بخش خیابان های فلسطین پس از آزادی خواهد بود.
ما معتقدیم که رژیم صیونیستی بفرموده رهبر عزیزمان کمتر از دو دهه دیگر نابود خواهد شد برای شرکت در این پویش با فرض اینکه موعد نابودی رژیم صهیونستی فرا رسیده وارد اراضی اشغال شده توسط این رژیم شدیم، حالا می خواهیم نام خیابان ها، کوچه ها، معابر و… را بیاد شهدای مقاومت نام گذاری کنیم.
این پویش تداعی آینده ای نزدیک را می کند که دیگر شهری تحت عنوان تلاویو، حیفا، اورشلیم و… نخواهیم داشت و با پیوند خوردن اراضی اشغالی به فلسطین نقشه یک فلسطین واحد شکل می گیرد.
نقشه فلسطین شبیه خنجر است، با آزادی قدس شریف و شکل گیری فلسطین واحد این خنجر بر قلب صهیونیسم فرو می رود، از علاقه مندان دعوت می کنیم، با مراجعه به نقشه فعلی فلسطین اشغالی، نقشه فلسطین واحد را تعیین کنند و با نامگذاری شهرها، خیابان ها، معابر و … با نام شهدای محور مقاومت در این پویش سراسری شرکت کنند.
این خنجر به نفع همه ی مسلمانان و جبهه مقاومت از نیام کشیده شده و همانطور که روی هر خنجری سنگ های قیمتی کار می کنند، در این نقشه خنجر نشان، سنگ های قیمتی نام همان شهدایی است که جریان مقاومت در راه فلسطین تقدیم کرده به همین دلیل سال هاست می گوییم الی بیت المقدس یا طریق القدس که نماد آن نیروی قدس سپاه و مظهر آن هم شهیدحاج قاسم سلیمانی است .

پویش وصیت نامه خوانی

در پویش «وصیت نامه خوانی» شما یا فرزندانتان می‌توانید فراز هایی از وصیت نامه سردار را در فایل های کوتاه(زیر یک دقیقه) بخوانید و صوت یا تصویر خود را برای ما ارسال کنید. فایل‌های ارسالی شما برای شرکت در این پویش در رادیو مقاومت به صورت صوتی پخش شده و در کانال‌های رادیو مقاومت (@moghavematradio) و.در سایت رادیو مقاومت در قسمت چندرسانه ای و گالری بارگزاری می‌شود.

پویش شهید وطن

در پویش «شهید وطن» رادیونمای مقاومت لازم است برای نشان دادن ارادت به شهدای ایران اسلامی‌مان از تـصـویـر شهید شهر یا روستای خود عکس بگیرید و بـرای مـا ارسال کنند. تصاویر ارسالی در رادیو نمای مقاومت (قابل دریافت از گیرنده‌های دیجیتال کانال ۱۱۵ تلویزیون و همچنین اپلیکیشن ایرانصدا) پخش می‌شود. به عکس های ارسالی به قید قرعه جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

پویش به نیت حاج قاسم
در پویش «به نیت حاج قاسم» با توجه به سومین سالگرد شهادت اسطوره اخلاقی و اجتماعی سردارسلیمانی نیت کنید و به ما بگویید که شما قرار است چه کار نیک یا خیری را به نیت ایشان انجام دهید. دوستداران شهید سلیمانی برای شرکت در پویش #به_نیت_حاج_قاسم می توانند از فعالیت های خیرخواهانه و محبت آمیز خود همچون نذر صلوات، نذر نان، نذر خون،نصب پرچم، حفظ و قرائت قرآن، آزادی زندانیان،کمک به محرومین ، سرکشی به آسایشگاه ها، کمک به دانش آموزان نیازمند، بخشش دیگران و … دلنوشته ، عکس، صدا و تصویر ویدئویی تهیه کنند وبرای ما ارسال کنند تا در سایت، کانال های رادیو مقاومت و رادیو نما نمایش داده شود.

پویش نسل سلیمانی

برای نشان دادن ارادت به سردار دل‌ها، از کودکان خود با تصویری از سردار شهید، حاج قاسم سلیمانی یا با رادیو نمای مقاومت، عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. تا به قید قرعه برنده جایزه باشید.

علاقه مندان می توانند برای شرکت در تمامی پویش ها، آثار و تصاویر خود را به شماره ۰۹۰۳۹۱۳۴۷۴۴ در پیام رسان های بله ایتا و سروش ارسال کنند. سایت این شبکه به نشانی http://radiomoghavemat.ir/ نیز جهت دریافت نقشه های شما معرفی می شود.
پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید