اسلایدرفرهنگی

هنرمندان صنایع دستی خراسان رضوی تسهیلات می‌گیرند

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تسهیلات حداقل پنج میلیارد ریالی به هنرمندان صنایع دستی این استان پرداخت می‌شود.

به گزارش صدای مشهد، ابوالفضل مکرمی‌فر با اعلام این خبر افزود: این تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی دارای مجوز شامل کارت شناسایی، پروانه فعالیت انفرادی یا فعالیت کارگاهی و تسهیلات فنی – اعتباری صنایع دستی پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: هنرمندان صنایع دستی که متقاضی دریافت این تسهیلات هستند باید طرح توجیهی فنی – اقتصادی خود را به معاونت صنایع دستی این اداره کل تحویل دهند که پس از بررسی کارشناسی در جلسه کارشناسی صنایع دستی استان نتیجه اولیه اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی خراسان رضوی درباره شرایط دریافت این تسهیلات گفت: این تسهیلات برای تمام بنگاه‌های تولید و توزیع (گروهی، انفرادی، شناسایی) صنایع دستی در نظر گرفته شده است و متقاضیان باید مدارک و مستندات شامل مشخصات، سوابق مالی و تضمین لازم  را برای بررسی به معاونت صنایع دستی این اداره کل ارسال کنند همچنین هنرمندان متقاضی دریافت این تسهیلات باید فرم طرح توجیهی را نیز تکمیل کنند.

مکرمی فر افزود: یک نوع تسهیلات تا سقف پنج میلیارد ریال با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت ۲ ساله است که از طریق صندوق کار آفرینی امید پرداخت می‌شود و تسهیلات بیشتر از پنج میلیارد ریال هم با کارمزد ۱۰ درصد و بازپرداخت ۲ ساله از طریق بانک گردشگری پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۳۷۱۱۱۶۹۰- ۳۷۱۱۱۶۹۱- ۳۷۱۱۱۶۹- داخلی ۴۰۹ تماس بگیرند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید