اسلایدر

نگاهی به وعده های محقق نشده آستان قدس درباره طرق

به گزارش صدای مشهد، چندسال پیش که عملیات اجرایی پروژه زائرشهر رضوی در محدوده طرق شروع به کار کرد، بارقه‌ی امیدی در دل ساکنان این منطقه ایجاد شد وپس از انتشار پیوست فرهنگی این پروژه و خدمات و طرح‌هایی که در این محدوده پیش‌بینی شده بود شهروندان این منطقه محروم را به آینده‌ای روشن امیدوار کرد.

احیای بنای تاریخی #ایوان_طرق ، ایجاد موزه مردم‌شناسی و کمک به احیای بافت‌های تاریخی منطقه، ایجاد مسیر دسترسی به امکانات زائرشهر برای اهالی طرق، حل مشکل اراضی و چندین و چند پیشنهاد در راستای تعامل اجتماعی پروژه با محل، نگاه‌های پراز اشتیاق طرقی‌ها را به این کلان‌پروژه آستان قدس رضوی در این منطقه کم‌برخوردار دوخته است.

نگاه‌های پرامیدی که آهسته‌آهسته کم‌سو و کم‌سوتر شده و اکنون پس از گذشت چند سال از راه‌اندازی این پروژه و برنداشتن حتی یک قدم اجرایی در راستای این وعده‌ها، با بی‌قراری به دنبال راه چاره‌ای هستند تا صدایشان را به گوش مسئولین برسانند و به یادشان بیاورند که روزی در پیوست فرهنگی زائرشهر قول‌هایی به مردم طرق داده‌اند و …

این روزها گروه‌‌های جهادی خبری در مشهد شکل گرفته که هر یک به زعم خود تلاش می‌کنند گره‌ای از مشکلات مردم و حاشیه‌نشین‌های مشهد بردارند.

روزی روایت کارتن‌خوابی و دیگر روز کودکان کار؛ این بار سمت سوی مطالبه‌ اما از آستان قدس رضوی است و سوژه، وعده‌های تحقق نیافته در طرق.

آقای مروی، شما فرموید من صریحم؛ و صریح حرف میزنم…. ما هم صریح با شما سخن می‌گوییم: لطفا به وعده‌هایی که آستان قدس به مردم می‌دهد عمل ‌کنید!
همین…

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید