اسلایدرورزشی

نمایندگان والیبال نشسته مردان خراسان رضوی بدون کمک مالی مانده‌اند

رییس هیات جانبازان و توانیابان تایباد گفت: تیم های والیبال نشسته هیات "خیرآباد" و "تایباد"، تنها نمایندگان والیبال نشسته مردان خراسان رضوی برای اعزام به مرحله دوم مسابقات لیگ دسته یکم کشور بدون کمک مالی مانده اند.

به گزارش صدای مشهد، محمد ابراهیم امیری افزود: طبق برنامه زمان‌بندی اعلام شده، این دوره از مسابقات از ۱۰ تا ۱۵ آذر ماه به میزبانی سه استان مازندران، آذربایجان غربی و قزوین برگزار خواهد شد که این ۲ تیم تایبادی از خراسان رضوی برای اعزام همچنان بلاتکلیف هستند.

وی اظهار کرد: مرحله اول این مسابقات به میزبانی استان قم برگزار شد که ۲ تیم هیات والیبال نشسته جانبازان و توانیابان تایباد و خیرآباد تایباد با غلبه بر حریفان خود به ترتیب به کسب مقامهای اول و دوم رسیدند.

وی ادامه داد: همه تمرینات و بالا بردن سطح آمادگی این ۲ تیم که از منطقه ای محروم و مرزی به عنوان نمایندگان استان خراسان رضوی در مسابقات شرکت می کنند با همت و پشتکار خود بازیکنان انجام می شود و برای حضور در این دوره و مرحله از مسابقات به آنها کمکی نشده است.

رییس هیات جانبازان و توانیابان تایباد گفت: ۲ تیم تایبادی برای رویارویی با حریفان خود از سطح آمادگی خوبی برخوردارند اما مشکلات مالی یک دغدغه اصلی برای بازیکنان شده است.

امیری افزود:کمتر از یک هفته به برگزاری مسابقات مرحله دوم لیگ دسته یکم والیبال نشسته جانبازان و توانیابان کشور باقی مانده است که برای اعزام کردن تیمهای خراسان رضوی به این پیکارها بیش از ۲ میلیارد ریال اعتبار نیاز است اما با این وضعیت متاسفانه امکان انصراف این تیمها از این دوره مسابقات وجود دارد.

وی اضافه کرد: مرحله دوم مسابقات لیگ دسته یکم والیبال نشسته جانبازان و توانیابان مردان کشور در سه گروه ۶ تیمی و با حضور ۱۸ تیم برگزار می شود و نبود حمایت دستگاههای مسوول در خراسان رضوی در حالی است که والیبال نشسته به عنوان جذاب‌ترین رشته ورزشی در میان جانبازان و معلولان شناخته می‌شود و به خاطر قهرمانی بلامنازع والیبال نشسته ایران در جهان، جایگاه خاص خود را دارد.

خراسان رضوی طی چند سال گذشته با درخشش نماینده خود یعنی تیم ثامن‌الحجج (ع) قهرمانی در سوپر لیگ ایران و حتی قهرمانی باشگاههای آسیا در رشته والیبال نشسته را تجربه کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید