اسلایدرسیاسی

معاون استاندار پای صحبت مطالبه‌گران حاشیه شهر نشست

به گزارش صدای مشهد، جمعی از اعضای جمعیت مطالبه‌گران و سامان‌دهی حاشیه شهرهای استان خراسان رضوی( جمحا) بعد ازظهر روز گذشته با سیدهادی طباطبائی معاون سیاسی و امیر فریدنیا مدیرکل دفتر سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری در استانداری خراسان رضوی نشستی برگزار کردند.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: هدف اصلی همه ما، خدمتگزاری است و بزرگترین مشکل حاشیه شهر اشتغال است.

وی افزود: البته از معضل اعتیاد و دیگر آسیب های اجتماعی هم نباید غفلت کنیم و باید آن را جدی بگیریم.

این مقام مسئول تصریح کرد: با عنوان “حاشیه شهر”موافق نیستم زیرا بهترین نیروها و استعدادها را درحاشیه شهرها داریم ولی توان بالفعل کردن این استعدادها را نداریم.

سید هادی طباطبائی با بیان اینکه در مناطق کم برخوردار، امکانات زیست ضعیف است افزود: بعضی ها به دیدگاه تحقیر به حاشیه شهر نگاه می‌کنند و بعضی ها از گفتمان حاشیه شهر بعنوان نردبان ترقی استفاده می کنند.

معاون استاندار افزود: تشکل‌های مختلفی درحاشیه شهر وجود دارد و رقابت در مسیر تکامل می‌باشد و ما از وجود تشکل‌های مختلف در حاشیه شهر استقبال می‌کنیم.

وی باتأکید اینکه نقشه شوم و غلط دشمن این است که در افکار عمومی این دوره از انتخابات را مساوی با همه پرسی نظام فرض کند ادامه داد: با توجه به این که، این دوره، اولین انتخابات بعد از اغتشاشات سراسری سال گذشته است و با تاثیر پذیری عده‌ای از مردم از بیش از یکصد شبکه خبری و ماهواره‌ای و دیگر شبکه های مجازی که تلاش زیادی در جهت تحریم انتخابات دارند باید با همه توانمان به مردم خدمت کنیم و دلمان برای نظام جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران می تپد و باید ضمن کار. تدبیرهای لازم در جهت افزایش مشارکت مردم در انتخابات را بیندیشیم.

طباطبائی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: از وضعیت اقتصادی نابسامان مردم آگاه هستیم و آقای رئیسی با تورم بالای ۶۰ درصد، دولت را تحویل گرفت و در واقع نه تنها خزانه خالی، بلکه خزانه پر از قرض و بدهکار را تحویل گرفت.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی ضمن انتقاد از عملکرد ضعیف رسانه ای، و استفاده مطلوب نکردن از قدرت رسانه ای توضیح داد: باوجود دستیابی به موفقیت ها و پیروزی‌های چشمگیر، و ارائه خدمات کم نظیر این دولت با اطلاع‌رسانی شفاف و به هنگام، در دل مردم شور و نشاط و امید ایجاد کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: جهاد تبیین و امیدآفرینی را باید جدی گرفت و پیشرفت‌ها و موفقیت ها را به همگان گفت.

در این جلسه تعدادی از اعضای تشکل در ابتدا به بیان معضلات و مشکلات و گزارشی از عملکرد این جمعیت درطول مدت فعالیت تاکنون پرداختند و درپایان درباره نوع تعامل، همکاری و راهکارهای موثر برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید