اسلایدرفرهنگی

ماجرای جلوگیری از ورود عکاس به داحل حرم به دلیل پوشیدن لباس آستین کوتاه!

به گزارش صدای مشهد، آرمین صمیمی یکی از عکاسان مشهدی است که امروز خادمان حریم رضوی به دلیل پوشیدن لباس آستین کوتاه مانع ورود او به بخش های داخلی و نیم طبقه های حرم شدند.

به گفته این عکاس مشهدی، انتظامات درب های داخلی با این توجیه که براساس بخش نامه ورود افراد با نیم استین ممنوع است مانع عکاسی وی از مراسم روز میلاد امام هشتم شده اند.

 این ممانعت در حالی اتفاق افتاده که تعدادی از عکاسان رسانه های تهرانی با نیم آستین در همان زمان اجازه ورود گرفته و مشغول به کار بودند!

و علی رغم مراجعه صمیمی به اداره رسانه روابط عمومی آستان قدس و ساعت ها پیگیری برای رفع مشکل بازهم موفق به حضور در نیم طبقه ها و پشت بام ها نشده است.

این موضوع واکنش‌ها وانتقادات زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشت و باعث شد تا مطالبات دیگری از جمله گزینش سلیقه‌ای رسانه ها و عدم امکان استفاده از فضاهای خاص حرم مانند پشت بام ها یا طبقات برای تولید محتوای رسانه ای و همچنین محدودیت‌های موجود برا خانم های خبرنگار وعکاس در ورود به حرم و تهیه گزارش و عکس نیز ضمن بازنشر این خبر مطرح شود.

برادران: انتقادات وارد است!

دراین خصوص مهدی برادران، رئیس جدید سازمان حرم درگفتگو با صدای مشهد گلایه‌ها و انتقادات مطرح شده در خصوص جلوگیری از ورود این عکاس را قبول کرد و گفت: این نقد را وارد می‌دانم.

وی افزود: برخی نظامات رایج در آستان قدس، که البته قبلا پررنگ تر و در حال حاضر کمتر شده، نیازمند اصلاح است و انشالله تلاش خواهم کرد که این رویه ها را با همکاری دوستان رسانه ای تغییر دهیم.

شایان ذکر است، چندی پیش نیز دعوت گزینشی رسانه های برای نشست قائم مقام آستان قدس سوژه انتقاد خبرنگاران شده بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید