اجتماعیاسلایدر

کلاهبرداری ۲۲۳ ملیون ریالی با ترفند فروش کالا در بجستان

فرمانده انتظامي شهرستان بجستان خبر داد

فرمانده انتظامی شهرستان بجستان از شناسایی متهمی که از طریق یک سایت واسطه گر اقدام به کلاهبرداری ۲۲۳ میلیون ریالی از شهروندان کرده بود، خبر داد.

به گزارش صدای مشهد، سرهنگ”  احمدرضا شهنواز” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر بیان داشت: در پی مراجعه فردی به پلیس فتا که عنوان داشت قصد خرید کالایی را از طریق یک سایت واسطه گر داشته و مبلغ ۲۲۳میلیون ریال توسط فردی سودجو از وی کلاهبرداری شده، بلافاصله پی گیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار کرد: با بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد مالباخته به دنبال خرید کالایی در فضای مجازی توجهش به یک آگهی در سایتی واسطه گر جلب و پس از تماس با صاحب آگهی، بدون هیچ گونه شناختی از وی مبلغ ۲۲۳ میلیون ریال را به حساب متهم واریز و طی تماسی که با فروشنده گرفته، متوجه می شود از وی کلاهبرداری صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی دقیق اظهارات مالباخته، فردی را که وجه موردنظر به حسابش واریز شده بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی حسابی که وجه سرقتی به آن واریز شده بود را مسدود و وجه سرقتی را به حساب شاکی مسترد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بجستان با اشاره به این که با هماهنگی مقام قضایی پی گیری لازم جهت دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار دارد،‌ از شهروندان خواست؛ به منظور معامله در سایت های اینترنتی، از اعتماد زودهنگام به طرف مقابل پرهیز و حتما پس از مراجعه حضوری با رویت کالا و انجام مراحل قانونی و استعلام های مربوطه اقدام به خرید کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید