اسلایدراقتصادی

عزم دولت برای احیای صنایع راکد

معاون اقتصادی استاندار از اقدامات سازمان همیاری برای احیای کارخانه ژلاتین آریا بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با همراهی مدیرعامل سازمان همیاری از بخشهای مختلف و مراحل اورهال و اقدامات در حال انجام برای راه اندازی مجدد خط تولید ژلاتین حلال در مشهد بازدید کرد.

به گزارش صدای مشهد، ابوالفضل چمندی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با همراهی محمدرضا تازیکی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای استان از بخش های مختلف کارخانه ژلاتین آریا تنها واحد تولید محصول استراتژیک ژلاتین حلال در کشور دیدن کرد.

وی در این بازدید در جریان فعالیتها و اقدامات انجام شده در جهت راه اندازی مجدد خط تولید ژلاتین حلال و همچنین روند اورهال دستگاه ها و سالن های مختلف این شرکت وابسته به سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، همچنین ضمن بررسی وضعیت کارخانه، اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده توسط سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی برای احیا کارخانه ژلاتین آریا، قول مساعدت برای هرگونه همکاری در جهت رفع مشکلات و موانع احتمالی پیش رو و کمک به تسریع و تسهیل در راه اندازی دوباره و بازگشت این واحد به چرخه تولید و اشتغال در استان خراسان رضوی داد.

 گفتنی است، کارخانه ژلاتین آریا پس از چندین سال تعطیلی و وقفه در تولید ژلاتین حلال با تلاش جهادی و جدیت مدیران سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در مسیر احیا و راه اندازی دوباره قرار گرفته است و با بازگشت به چرخه تولید ضمن تامین بخش مهمی از محصول مهم استراتژیک ژلاتین حلال، برای بیش از ۱۰۰ نفر ایجاد اشتغال در پی خواهد داشت.

پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید