اسلایدرسیاسی

شهربازی‌ها و بوستان‌های مشهد همچنان بسته است

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مشهد گفت: هنوز دستور جدیدی از سوی ستاد مقابله با کرونا در استان خراسان رضوی برای برداشتن محدودیت از بوستان‌ها و شهربازی‌ها ابلاغ نشده لذا این اماکن همچنان بسته است.

به گزارش صدای مشهد، احمد ریواده افزود: تنها دستوری که به تازگی برای برداشتن محددیتها اعلام شد بازگشایی آرامستانها به جز در روزهای پنجشنبه و جمعه، کتابخانه‌ها و فعالیت‌های ورزشی غیربرخوردی است که شامل آن دسته از باشگاههای ورزشی می شود که در آن برخورد فیزیکی بین ورزشکاران وجود ندارد البته در این موارد نیز بر رعایت دستورالعمل‌های خاص بهداشتی تاکید شده است.

وی در خصوص انتشار خبر بازگشایی شهربازی‌ها اظهار کرد: بنا به درخواست برخی مجتمع های تجاری فعالیت وسایل بازی کودکان در این اماکن آن هم تنها با اخذ مجوز از اداره بهداشت و رعایت شیوه نامه‌های ابلاغی از سر گرفته می‌شود و این موضوع مربوط به فعالیت شهربازی های بزرگ و حتی روباز شهر نمی شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مشهد در خصوص پارکها و بوستانها نیز گفت: برخی فعالیتها در این اماکن روباز اصولا بلامانع است اما از آنجایی که نیروهای شهرداری امکان نظارت بر همه فعالیتها در بوستانها را ندارند لذا ترجیح داده شد برای جلوگیری از فعالیتهایی که ناقض پروتکلهای ستاد کرونا در بوستانهاست این اماکن بازگشایی نشود./ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید