سیاسی

شبکه‌های برانداز از ابتدای امسال ۱۵۰ فراخوان تجمع داده‌اند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال افزون بر ۱۵۰ فراخوان تجمع در ابعاد و مناسبت های مختلف توسط ۴۰ شبکه برانداز خطاب به کل جامعه ایران و استان خراسان رضوی صادر شده است که مردم و مسوولان با هوشیاری نسبت به آنها واکنش نشان داده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال افزون بر ۱۵۰ فراخوان تجمع در ابعاد و مناسبت های مختلف توسط ۴۰ شبکه برانداز خطاب به کل جامعه ایران و استان خراسان رضوی صادر شده است که مردم و مسوولان با هوشیاری نسبت به آنها واکنش نشان داده‌اند.

حسن جعفری روز سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان نیشابور و آئین تودیع و معارفه معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان افزود: امنیت یک نعمت است که در جمهوری اسلامی در اختیار مردم قرار گرفته است و در حالی که با انواع تهدیدها مواجهیم و در همسایگی ما ناامنی زیاد است امنیت کنونی به مذاق دشمنان خوشایند نیست.
وی با اشاره به اینکه امروز ساز و کار اقتصادی کشور متناسب با شرایط جنگ اقتصادی نیست ادامه داد: در شرایط کنونی باید دشمن شناسی مان قوی باشد زیرا دشمنان در خارج از مرزها متحد شده‌اند و از تمامی ابزارهایشان استفاده می کنند تا در حوزه صادرات نفت برای ما مشکل ایجاد کنند.

سیاست شورای تامین استان خراسان رضوی برخورد نرم با معترضان بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در مورد وقایع اخیر استان و کشور گفت: طرح سهمیه بندی بنزین باید اجرا می شد البته شاید در اطلاع رسانی ضعیف عمل شد ولی حمایت از اقشار محروم از مهمترین اهداف این طرح است.
جعفری افزود: پنج روز قبل از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین این موضوع به اطلاع مسوولان ارشد خراسان رضوی رسیده بود و ما نیز تمهیداتی را اندیشیده و برخی اتفاقات را پیش بینی کرده بودیم.
وی ادامه داد: سیاست شورای تامین خراسان رضوی برخورد نرم با معترضان بود و به هیچ‌ عنوان با مردم برخورد سخت نکردیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: پس از تفکیک مردم از آشوبگران، سردسته های آشوب و اغتشاش دستگیر شدند و اعتراف کردند که هدفمند به دنبال گسترش نا امنی در استان بوده اند.
جعفری افزود: خراسان رضوی در کشور نقطه دومی بود که آشوبگران برای رواج اغتشاش به آن نظر داشتند تا آشوب کنند و از ۴۰ کانال دشمن ۲۰ کانال بر روی این استان تمرکز کرده بودند اما خوشبختانه به اهداف خود نرسیدند.
وی ادامه داد: از آغاز طرح سهمیه بندی بنزین تا سه روز گذشته ۱۲ هزار بازرسی از بازار خراسان رضوی انجام شده است تا کالاهای اساسی مردم تامین شود و با هرگونه تخلفی توسط مجرمان برخورد قانونی شود.

انتخابات الکترونیک در هشت شهر خراسان رضوی برگزار می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: ستاد انتخابات استان از تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه تشکیل شد و تاکنون ۱۹ نفر برای شرکت در انتخابات در این استان از سمت های خود استعفا کرده اند  که ۱۵ نفر در استان و چهار نفر خارج از استان سمت مدیریتی داشته اند.

جعفری افزود: به احتمال زیاد در هشت شهرستان استان خراسان رضوی انتخابات به طور کاملا الکترونیکی برگزار می شود و به طور قطع در شهرهایی که دو یا چند نماینده دارند انتخابات الکترونیک نخواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید