اسلایدراقتصادی

سحر خیز به عنوان معین اقتصادی ۱۱روستا برای رشد اقتصاد خانوارهای روستایی تلاش می کند

عضو هیئت مدیره گروه شرکت‌های سحرخیز در حاشیه بازدید از روستاهای احمدآباد مشهد که با همراهی بخشدار این منطقه انجام شد اقداماتی که به عنوان معین اقتصادی باید انجام شود را تشریح کرد.

به گزارش صدای مشهد؛ دکتر فرزاد سحرخیز تصریح کرد: تسهیل گری برای انجام پروژه‌های نیمه تمام این روستاها که مدت ها بلاتکلیف هستند وتسهیل گری برای برطرف کردن مشکلات وموانعی که برای زندگی روستاییان هست و همچنین جذب سرمایه گذاران وشناسایی پتانسیل های روستاها وایجاد اشتغال زایی در این مناطق از جمله برنامه‌های گروه سحرخیز است.

وی با اشاره به برخی اقدامات ویژه ای که گروه شرکت های سحر خیز تاکنون انجام داده است خاطر نشان کرد: اشتغال زایی برای نزدیک به ۶۰نفر در یازده روستای تحت پوشش این مجموعه، با تجهیز کردن کارگاه های خیاطی ونانوایی های این منطقه در این سه ماه، بخش دیگری از اقدامات گروه شرکت‌های سحرخیز بوده است.

عضو هیئت مدیره گروه شرکت‌های سحرخیز در پایان تاکید کرد: هدف از این بازدیدها شناسایی فرصت ها وبسترهای مناسب برای ایجاد اشتغال زایی است و همچنین بازدید از کارگاه‌های تجهیز شده و دیدار وگفت وگو با مردم روستاها تا بتوانیم گامی موثر در بهبود اقتصاد خانواده ها برداریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید