اسلایدریادداشت

خدمات غیرحضوری بیمه؛ تسهیل کار ارباب رجوع یا سنگ اندازی و آزار مردم !

گلایه ای از یک فرایند اداری

خطاب به مدیر کل بیمه استان، نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر، شهرداری و معاون اقتصادی استاندار:

مشکل ارائه مفاصا حساب بیمه برای پیمانکاران از جمله دردسرهای همیشگی کسانی است که به ناچار و در پی لقمه ای نان حلال روی به کارهای پیمانی بر می‌دارند اما این وسط چاله ای هست به اسم بیمه!

پیش از این با مراجعه به بیمه فیش پرداخت گرفته و پس از واریز کار انجام میشد اما اخیرا سیستم‌های بیمه غیرحضوری شده و بعد از مراجعه به شما گفته می‌شود باید ابتدا در سامانه ثبت نام و بعد به صورت آنلاین پیگیری و پرداخت کنید! اما چه سامانه ای! سیستمی پر از مشکل و پیچیده و دائما خراب وهمراه با قطعی که در همین روز مراجعه من ۳ نفر با آن مشکل داشتند و با التماس از کارمند امور پیمانکاران شعبه بیمه چهارراه ابوطالب می‌خواستند فیش پرداخت را پرینت کند تا همانجا پرداخت کنند، اما این کارمند هم با لجبازی و بداخلاقی اصرار بر استفاده از سایت می‌کرد! اصرار چندباره هم با گفتن اینکه دسترسی ما برای پرینت فیش بسته شده؛ با بی‌اعتنایی به دفتر فلان‌جا در خیابان عبادی حواله شد! وقتی برای گلایه به معاون شعبه رفتیم هم دردی دوا نشد و گویا باید به زور غیرحضوری کارمان را انجام دهیم!

آقایان اگر سیستم شما مشکل داشت یا کسی توان کار با سامانه را نداشت چه؟ جواب: بما چه! حالا منی که از آن‌ور شهر آمده‌ام باید دوباره برگردم و فقط حرص بخورم و جوش پرداخت پول کسانی که به خاطر ما کارکرده و اکنون منتظر دستمز‌دشان‌ هستند!

بماند که اصل این دریافت ۱۶ یا ۱۷ درصد حق بیمه، پول زوری است که در ازای هیچ خدماتی از پیمانکار دریافت می‌شود! آقایان؛ اگر به فکر مردم هستید کل پروسه را غیرحضوری کرده و کارفرمایان اصلی مثل شهرداری، مستقیم حق بیمه را کسر و به حساب بیمه واریز کند، والا راه را برای کسانی که با سامانه شما مشکل دارند، نبندید و لطفا و خواهشا به صورت حضوری هم ارائه خدمت کنید، نه اینکه ملت را به امان خدا حواله کنید…

علی طوسی| سردبیر صدای مشهد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید