اسلایدرورزشی

حضور مستعدین حاشیه شهر مشهد در تیم ملی بعید نیست

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گفت: در برنامه استعدادیابی هیات فوتبال استان چهره‌های مستعد به عضویت تیم‌های منتخب خراسان در می‌آیند و قطعاً مستعدین کشف شده به برنامه‌های استعدادیابی فدراسیون فوتبال نیز معرفی خواهند شد، پس می‌توانیم به افق‌های بزرگتر از جمله ملی پوش شدن این نونهالان و نوجوانان امیدوار باشیم.

به گزارش صدای مشهد، فرزاد فتاحی، در خصوص طرح استعدادیابی هیات فوتبال خراسان رضوی که در حاشیه شهر مشهد در حال اجرا است، اظهار کرد: ورزش امروز دنیا بر پایه استعدادیابی می‌چرخد. هر جایی که استعدادیابی فعال شود، ورزش آن منطقه به ورزش قهرمانی ورود پیدا می‌کند. در کشور ما ثابت شده که استعدادهای ناب در مناطق حاشیه شهر قراردارند. کودکان و نونهالان در این مناطق به سختی بار آمده‌اند و در مقابل سختی‌ها تلاش فراوانی از خود نشان می‌دهند.

وی افزود: مناطق حاشیه شهر مشهد قهرمانان زیادی به ورزش کشور معرفی کرده است. خداداد عزیزی از همین زمین چمن مرحوم جعفریان که در حال حاضر برنامه استعدادیابی هیات فوتبال خراسان رضوی در آن در حال اجرا است، بیرون آمده است.  حرکت ارزشمند هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص استعدادیابی در این منطقه به همراه مربیان کار بلد طی چند مرحله قطعا آینده خوبی برای فوتبال استان و ایران رقم می زند. چهره‌های مستعد به عضویت تیم‌های منتخب استان در می‌آیند و قطعاً مستعدین کشف شده به برنامه‌های استعدادیابی فدراسیون فوتبال نیز معرفی خواهند شد.

مدیر کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: زمانی نخواهد گذشت که همین افراد را در در رده های مختلف تیم ملی ببینیم. امیدوارم سایر هیات‌های ورزشی استان نیز وارد فاز استعدادیابی شوند و از ظرفیت‌های حاشیه شهر به خوبی استفاده نمایند. به اندازه دو استان در حاشیه شهر مشهد ساکن هستند. این موضوع نیازمند توجه است. برای اینکه بتوانیم خدمات خوبی ارائه دهیم، نیاز داریم شهرداری، بسیج، آستان قدس رضوی، استانداری، فرمانداری و شوراها در مناطق محروم کمک کنند.

فتاحی یادآور شد: با کمک سایر ارگان‌ها می‌توانیم خدمات خوبی ارائه دهیم، اما اگر فقط اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال خراسان رضوی پای کار باشند، به علت محدودیت منابع و زیرساخت نمی‌توانیم رضایت خانواده‌ها و مستعدین این مناطق را جلب کنیم. اگر تمام ارگان‌ها دست به دست هم دهند می‌توانیم کارهای بزرگی در مناطق حاشیه شهر مشهد انجام دهیم.

وی عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی همیشه به مناطق حاشیه شهر مشهد توجه داشته است. در یک ماه گذشته یک زمین چمن مصنوعی در مجموعه ورزشی جعفریان افتتاح کردیم و تا پایان سال نیز مجموعه قدس را افتتاح خواهیم کرد. خیلی از اماکن از جمله استخر مجموعه جعفریان را به بخش خصوصی واگذار کرده‌ایم تا به طور کامل بازسازی و بهسازی شوند. 

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گفت: برای تمرینات شهرخودرو در کنار زمین چمن ثامن یک زمین چمن مصنوعی دیگر نیز آماده کرده‌ایم که به زودی در اختیارشان قرار خواهد گرفت. سایر تیم‌هایی که بخواهند نیز می‌توانند مسابقات و تمرینات خود را در این زمین برگزار کنند. همچنین زمین چمن مصنوعی شماره دو تختی را تعویض کردیم. بابت بازسازی زمین اصلی مجموعه ورزشی تختی نیز از شهرداری قول گرفته‌ایم. انتظار داریم که اداره کل کار و تعاون استان و دانشگاه فردوسی مشهد که زمین چمن طبیعی دارند، زمین‌های خود را تقویت کنند تا بتوانند در اختیار سایر تیم‌ها قرار دهند. تعداد زمین‌های چمن طبیعی در مشهد محدود است و نگهداری آنان سخت و هزینه‌بردار است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید