اسلایدرسیاسی

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع): راه غلبه بر بحران‌ها پیروی از رهبر انقلاب است

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: تنها راه غلبه بر مشکلات کنونی و توطئه‌های دشمنان پیروی از فرامین و رهنمودهای رهبر انقلاب است.

به گزارش صدای مشهد، سردار احمد شفایی عصر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید ناحیه سپاه شهرستان خوشاب افزود: طی چهار دهه گذشته هر زمان متولیان و مسوولان کشور از رهبری اطاعت محض کرده اند افتخارات بی نظیری نصیب نظام جمهوری اسلامی شده است.

وی اضافه کرد: همراهی مسوولان با رهنمودهای رهبری انقلاب پیشتازی را به همراه داشته و دارد و هر زمان کوتاهی در این مسیر رخ داده آسیب‌هایی متوجه انقلاب اسلامی شده است.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: از اوایل مبارزات امام خمینی (ره) مردم ایران به شایستگی انتخاب رهبر توجه داشتند و امروز هم این انتخاب شایسته نصیب جمهوری اسلامی شده است.

سردار شفایی افزود: امروز به اعتراف سازمان‌های بین المللی، جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف صنایع هوا-فضا، نانو تکنولوژی و تولید علم پیشرفت‌های زیادی کسب کرده‌اند که باید این پیشرفت در عرصه اقتصاد نیز با قطع وابستگی‌ها حاصل شود. 
وی ادامه داد: همه باید در هر جایگاهی که دارند احساس مسوولیت کنند و القائات دشمن نباید اثرگذار باشد چرا که آنها در باتلاقی که خود  ایجاد کرده اند گرفتار شده اند.  

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) همچنین اهانت یک نشریه فرانسوی به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اسلام (ص) را محکوم و بر تقویت اتحاد مسلمانان در مقابل توطئه‌های دشمنان تاکید کرد.

در پایان این مراسم با قدردانی از  زحمات سرهنگ محمود حامد فرمانده سابق سپاه ناحیه شهرستان خوشاب سرگرد ذوالفقاری به فرماندهی این سپاه منصوب شد.

سلطان آباد مرکز شهرستان خوشاب در فاصله ۲۰۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید