اسلایدرسیاسی

تقدیر رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از اقدامات مجموعه قضایی خراسان رضوی

در نشست هم اندیشی با موضوع تنظیم بازار با حضور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور، رئیس شورای قضایی استان و رئیس کل دادگستری خراسان رضوی و جمعی از مدیران اجرایی و قضایی استان مطرح شد.

 رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از اقدامات دادگستری استان تقدیر کرد.

به گزارش صدای مشهد به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی؛ دکتر احمد اصانلو در نشست هم اندیشی با مسئولان از اقدامات مجموعه قضایی خراسان رضوی تقدیر کرد.

برپایه همین گزارش نشست هم اندیشی با موضوع تنظیم بازار با حضور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور، رئیس شورای قضایی استان و رئیس کل دادگستری خراسان رضوی و جمعی از مدیران اجرایی و قضایی استان برگزار شد.

در این نشست رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به اقدامات مؤثر دستگاه قضایی در زمینه حمایت از تولید و صنعت گفت: با توجه به تأثیر مستقیمی که تولید بر وضعیت بازار دارد؛ دستگاه قضایی تلاش بی وقفه ای در زمینه حمایت از تولید و حل مشکلات واحدهای صنعتی داشته و در اثر اقدامات صورت پذیرفته و متعاقب برگزاری جلسات متعدد و بازدید از واحدهای تولیدی، از تعطیلی بسیاری مراکز صنعتی و بیکاری نیروهای خدوم کار پیشگیری به عمل آمده است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: طبق گزارشات اعلانی تعداد قابل توجهی پرونده تعزیراتی در ۳ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ تشکیل شده که نشان از افزایش نظارت ها دارد.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی گفت: با ساز و کارهای پیش بینی شده توسط مجموعه هایی مانند صمت؛ تشویق تولید کنندگانی که در چهارچوب موازین و با توجه به شرایط کنونی در حال تولید هستند و اعمال قانون در خصوص تولید کنندگانی که قانون و انصاف را رعایت نمی کنند در نظر گرفته شده و دنبال می شود.

در این نشست همچنین رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور با تشریح اقدامات در حال انجام گفت: در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگری به همدلی و همراهی با هدف حل مشکلات مردم نیازمند هستیم و در این زمینه باید از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.

دکتر احمد اصانلو افزود: دستگاه های متولی خدمت رسانی به بخش تولید و صنعت باید به درستی به وظایف خود عمل کنند و از سویی باید هم به صورت تخصصی و توأمان از مصرف کنندگان و تولید کنندگان حمایت صورت پذیرد.

  • رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: ۸ راهبرد عمده تعریف کرده ایم که یکی از راهبردهای اصلی ما حضور مؤثر در میدان است؛ بر این اساس در چهارچوب موازین قانونی با اقدامات خودسرانه برخورد خواهد شد.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید