اسلایدرفرهنگی

مستند “رحمت واسعه” با موضوع الطاف امام حسین (ع) در مشهد ساخته می شود

تهیه‌کننده مجموعه مستندی رحمت واسعه گفت: این مجموعه در دو فصل 20 قسمتی ساخته خواهد شد، هم اکنون تعداد 4 قسمت آن در شهر مشهد ضبط شده و مهمانان بنامی در آن حضور پیدا کرده اند.

به گزارش صدای مشهد، سید سجاد تدین با بیان اینکه همیشه این دغدغه را داشتم تا کاری برای امام حسین (ع) انجام دهد، تصریح کرد: در قسمت های ضبط شده این مستند افرادی همچون سید جواد هاشمی، رضا توکلی، علی تبریزی، حاج مهدی اکبری و ابولفضل عرب ضمن حضور در برنامه به روایت دلدادگی خود با امام حسین (ع) و ائمه اطهار پرداخته اند.
وی با اشاره به ساخت مداحی ویژه برای تیتراژ این برنامه، افزود: همچنین در مذاکراتی صورت گرفته و طی هفته های آتی افرادی همچون کامران تفتی، شهاب حسینی و محمدرضا علیمردانی مهمان برنامه رحمت واسعه خواهند شد و به بیان خاطرات خود با هیئات عزاداری امام حسین(ع) خواهند پرداخت.
تدین خاطرنشان کرد: در اواخر دی ماه با عنایت امام حسین (ع) برنامه اکران خصوصی قسمت منتخب “رحمت واسعه” را در سینما هویزه تدارک دیده ایم که در آن جمعی از جامعه فرهنگی هنری، اصحاب رسانه، خیرین، فعالان هیئات و عزاداری های مذهبی و مسئولین استانی و کشوری در آن حضور خواهند داشت.
تهیه‌کننده مجموعه مستندی رحمت واسعه گفت: این مجموعه در پلتفرم فیلم نت اکران خواهد شد و کارگردانی آن بر عهده امیرحسین فتحیان و با نویسندگی امیرحسین خسروی تا کنون پیش رفته، همچنین مهدی ملایی و ستار طیبی نیز تدوینگر و تصویربرداران آن بوده اند و تیم روابط عمومی و تولید را نیز نگار یعقوبی و شادی شادکامی بر عهده گرفته اند، حجه الاسلام والمسلمین سید احمد وحیدی نیز مشاوره مذهبی طرح را بر عهده دارد.
تدین با اشاره به اتخاذ تدابیر لازم برای زیرنویس فارسی به منظور استفاده ناشنوایان از این مجموعه مستندی، اضافه کرد: تا کنون هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان برای ساخت مجموعه رحمت واسعه هزینه شده و تا پایان فصل اول بیش از ۲ میلیارد دیگر هزینه خواهد شد، این مبالغ به صورت خصوصی هزینه شده است و کار هیچگونه اسپانسر تبلیغاتی ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید