اسلایدرسیاسی

تجمع گروهی ازمردم مشهد در حمایت از حملات موشکی سپاه

در پی حملات موشکی سپاه به مواضع آمریکا در عراق، مردم مشهد با اجتماع مقابل ورودی ستاد فرماندهی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی از این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.

مردم مشهد در تجمع مقابل سپاه امام رضا (ع)، حمایت خود را از حمله سپاه پاسداران به پایگاه نظامی«عین‌الاسد» و تداوم انتقام سخت‎تر از آمریکای جنایتکار اعلام کردند.

مردم مشهد از دقایقی پیش در تجمعی بزرگ که در مقابل سپاه امام رضا (ع) در حال برگزاری است مراتب حمایت و تشکر خود را از سپاه پاسداران در حمله به پایگاه نظامی «عین‌الاسد» در انتقام از عاملان شهادت سردار قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت و تداوم انتقام سخت‎تر از آمریکای جنایتکار اعلام کردند.

blank

تجمع مردم مشهد در مقابل سپاه امام رضا (ع) از ساعاتی پیش آغاز شده و هر لحظه به جمعیت آن افزوده می‌شود.همچنین سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا (ع) نیز با حضور در این تجمع در بین مردم حاضر شد.مردم با در دست داشتن دست نوشت‌هایی مراتب قدردانی و تشکر خود را از سپاه پاسداران اعلام کردند.همچنین مردم با فریادهای «الله اکبر» و «مرگ بر آمریکا» انزجار خود را از حرکت تروریستی آمریکا نشان دادند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید