اجتماعیاسلایدر

جشن بزرگ ولادت پیامبر اعظم در عرصه میدان شهدا

به همت موسسه آبشار عاطفه‌ها برگزار شد

جشن بزرگ ولادت پیامبر اعظم به همت بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها در عرصه میدان شهدا بر‌گزار شد.

به گزارش صدای مشهد، جشن بزرگ ولادت پیامبر اعظم به همت بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها در عرصه میدان شهدا با حضور مسئولین استانی و دلدادگان اهل بیت بر‌گزار شد.

برگزاری مراسمات هفته وحدت، باعث تقویت وحدت، رشد و عزت و سعادت مسلمانان شده و این اتحاد و انسجام را به نمایش می گذارد و بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها که در طول سال مراسمات باشکوهی در مناسبت های مختلف بر‌گزار می کند، جشن بزرگی را در این روز تدارک دید.

خیل عظیمی از مردم ولایتمدار مشهد در این مراسم شرکت کردند و اشتیاق زائدالوصف شرکت‌کنندگان در این اجتماع، جلوه‌ای از دلدادگی و محبت به پیامبر گرامی اسلام(ص)  است که نشان می‌دهد محبت و ارادت مردم به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به گونه‌ای با جوهر و سرشت آنان عجین شده است.

برنامه های فرهنگی، هنری و مذهبی چون نورافشانی، اجرای برنامه شاد عمونواب و مداحی حاج ابراهیم قانع و محمد تقی باقری؛ هنرمند پاکستانی، گروه همخوانی رویش، برگزاری مسابقات و اهدای جوایز در این مراسم زینت بخش محفل بود.

چرخاندن پرچم های سبز مزین به نام پیامبر اعظم و اهل بیت و همخوانی سرود سلام فرمانده توسط کودکان و نوجوانان شور و شعف خاصی به این فضای نورانی بخشید.

در این مراسم موکب های بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها که در عرصه میدان شهدا برپا شده بود، به مجاورین و زائرین خدمت رسانی می کردند.

۹۵۰ آبشار عاطفه در کشور

محمد جواد فولاد، مدیرعامل موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در این مراسم گفت: جشن ولادت پیامبر اسلام (ص) و ششمین اختر تابناک امام جعفرصادق (ع) فرصتی برای یادآوری ضرورت خدمت به محرومان و نیازمندان است.

وی افزود: از جمله اهدف این موسسه خیریه کمک به رفع مشکلات معیشتی افراد نیازمند، تامین جهیزیه برای نوعروسان همراه با برگزاری مراسم جشن جهیزیه و گلریزان، برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی برای خانواده های نیازمند، جلب مشارکت های مردمی و خدمات نقدی و غیر نقدی در قالب سبد کالاست.

فولاد با بیان این که این موسسه خیریه دارای ۹۵۰ نمایندگی در سراسر کشور و ۲۲۰ نمایندگی در استان تهران است گفت: با توجه به ایجاد قرارگاه جهاد اجتماعی کشور در استان تهران و وظیفه رسیدگی به استان های کم برخوردار ، این موسسه با این قرارگاه برای رفع محرومیت همکاری می کند.

مدیر عامل موسسه خیریه آبشار عاطفه ها گفت:از ابتدای سال ۱۴۰۲ همزمان با سفرهای استانی رئیس جمهور این بنیاد اقدام به برگزاری نمایشگاه های توانمندی بنیاد و اهدای جهیزیه به استان های کم برخوردار خوزستان با ۱۱۳ سری ، آذربایجان شرقی با ۳۱۳سری و کهگیلویه و بویراحمد با ۳۱۳ سری کرده است.

لازم به ذکر است شرکت کنندگان از خوان سفره اهل بیت بهره مند شدند و در انتهای مراسم ۱۲ هزار پرس غذای گرم بین شرکت کنندگان توزیع شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید