اسلایدرورزشی

برگزاری روز نخست مرحله اول لیگ دوچرخه‌سواری استقامت خراسان رضوی

مرحله اول لیگ دوچرخه‌سواری استقامت خراسان رضوی گرامیداشت ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی در آزادراه کنارگذر شمالی مشهد برگزار می‌شود

 

به گزارش صدای مشهد؛ حمید خاوری مسئول کمیته فنی هیئت با بیان این مطلب افزود: روز نخست مرحله اول لیگ دوچرخه‌سواری استقامت استان، همزمان با میلاد صاحب الزمان(عج) در بزرگراه کنارگذر شمالی و با حضور ورزشکاران دوچرخه‌سوار استان برگزار شد.

مسئول برگزاری مسابقات استقامت استان با اشاره به اینکه مسابقات استقامت مزین به نام ۱۸هزار شهید خراسان رضوی است؛ افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته این مسابقات در ۳مرحله و ۶مسابقه و یک مرحله به صورت اعزام به مسابقات کشوری و در مجموع در ۴مرحله برگزار خواهد شد که مرحله آخر لیگ، همزمان با ایام هفته دفاع مقدس انجام می‌شود.

خاوری افزود: در روز اول مسابقه تایم تریل انفرادی، به مسافت ۱۵ کیلومتر به صورت رفت و برگشت در بزرگراه کنارگذر شمالی مشهد برگزار شد.

همچنین مجید طهوریان‌عسکری رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان نیز با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات استقامت با حمایت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی برگزار می شود؛ افزود: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا در بین جامعه ورزشکاران علی الخصوص دوچرخه‌سواری استان سرلوحه برنامه های هیئت در فصل ۱۴۰۲ استان است.

طهوریان‌عسکری ضمن تقدیر از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، پلیس راه استان و شهرداری مشهد در حمایت از ورزش قهرمانی گفت: همراهی و حمایت نهادهای انقلابی و ارزشی از ورزش باعث ترویج روحیه ایثار و شهادت در بین ورزشکاران شده و جوانان ورزشکار بعنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین‌المللی به نماد یک جوان موفق و حامی ارزشها و اصول اسلامی و انقلابی تبدیل می شوند.

رییس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی افزود: مرحله آخر دور اول لیگ دوچرخه‌سواری استقامت استان روز جمعه ۱۹ اسفند برگزار و مراسم اختتامیه و اهداء جوایز با حضور خانواده معزز شهداء و مسئولین استان برگزار خواهد شد.

گفتنی است در پایان روز نخست مرحله اول لیگ استان؛ آقایان سپهر خانی، عطا احدیان و پوریا پسندی در رده سنی جوانان و آقایان داوود محمدآبادی، امتیاز کریمی و هادی مجاهدی در رده سنی بزرگسالان موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید