اجتماعیاسلایدرگزارشات مردمی

برسی مشکل توزیع آب شرب و مسکن روستای صفی آباد

در حاشیه بازدید دکتر حسین امامی راد نماینده مردم طرقبه شاندیز و چناران در مجلس شورای اسلامی از موسسه خیریه حلیمه ایروانی مطرح شد.

نماینده مردم شاندیز، طرقبه و چناران در مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه‌ی خدمات زیربنایی به جمعیت روستایی با توجه به نقش روستاها به عنوان جمعیت مولد در کشور، همواره حائز اهمیت بوده است.

دکتر حسین امامی راد درگفتگو با خبرنگار ما، ضمن ایجاد، تسهیلات جهت ساخت و ساز مسکن در روستای صفی آباد تصریح کرد: برهمین اساس در راستای تامین زمین جهت ساخت و ساز، و رفع نیاز مردم روستا مقرر شد جهت توسعه روستای صفی آباد مکاتبه ای با بنیاد مسکن ملی صورت گیرد،که زمین ها و اراضی که در بافت روستا قرار گرفته است ساماندهی شود و تسهیلات جهت ساخت و ساز مسکن صورت گیرد.

دکتر حسین امامی راد، یکی از معظلات روستای صفی آباد، مشکلات موجود در توزیع آب روستا دانست و اظهارکرد: پیش بینی می شود با برنامه ریزی های صورت گرفته بتوانیم وضعیت آب رسانی روستای صفی آباد را سر و سامان دهیم.

وی همچنین با اشاره به مشکلات آب شرب این روستا اظهار داشت:با توجه به اعتبارات روستا مبلغ قابل توجهی جهت آب رسانی روستا و تأمین آب مورد نیاز روستا صورت گرفته است، امیدواریم این معظل اصلی روستا تا پایان سال بر طرف شود و به حداقل برسد.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در ضمینه، نبود آب شرب و آشامیدنی و حفظ اراضی روستا و دیگر مشکلات این روستا تا پایان سال به حداقل برسانیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید