اسلایدرشهریمنطقه هشت

اهمیت ایمن‌سازی فضای پادگان با جمع آوری ریزنخاله‌ها و تسطیح محوطه پادگان 

گفتگوی شهردار منطقه هشت مشهد با صدای مشهد

 شهردار منطقه هشت مشهد گفت: حجم بالای ریزنخاله ها و تسطیح و رفع معارضات خطرآفرین در پادگان برای ایمن‌سازی فضا جهت استفاده عمومی شهروندان یکی از مسائل بااهمیت در مجموعه اقدامات انجام شده در آماده سازی بوستان جهانشهر است.

 

به گزارش خبرنگار‌ صدای مشهد، احسان شریعتی بیان کرد: یکی از مسائل و چالش‌های پیش روی ما در آماده سازی فضای پادگان ارتش و تبدیل کردن این محیط نظامی به کاربری عمومی موضوع تسطیح و جمع آوری ریزنخاله‌ها فراونی بود که که امکان خطر برای شهروندان داشت.

 

وی افزود: با عنایت به بزرگ بودن عرصه و نیز نوع کاربری این حجم معارضات خطر آفرین بسیار قابل توجه بود که با دو دستگاه لودر، ۶ دستگاه کامیون، یک دستگاه گریدر و یک دستگاه توماس در حال اجراست.

 

شهردار منطقه هشت ادامه داد: تاکنون ۳۵۰ سرویس خاک و نخاله های زاید از محوطه پادگان خارج شده و به نوعی سانت به سانت پادگان را بررسی می‌کنیم تا هیچ خطر و معارضی برای استفاده و تفریح شهروندان وجود نداشته باشد.

 

شریعتی با اشاره به آخرین اقدامات برای افتتاح فاز یک بوستان جهانشهر گفت: از جمله اقدامات در حال اجرا، نصب سیستم‌های روشنایی با لوکس نوری در معابر و فضای بوستان است و علاوه بر آن موضوع بهسازی معابر و نصب مبلمان پارکی نیز در دستور کار قرار گرفته و تقریبا به اتمام رسید.

 

شهردار منطقه هشت در پایان تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات انجام شده بحث تنظیف ویژه بخش های مختلف بوستان، با توجه به نزدیکی بهره برداری عمومی آن بوده که توسط همکاران ما در شهرداری منطقه با دقت و سرعت در حال اجراست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید