اجتماعیاسلایدر

اهدای ۵۰هزار چادر به نیازمندان/شناسایی افراد نیازمند ابتکار عمل آبشار عاطفه ها/ نذر چهار اقدامی هوشمندانه

گزارشی از مراسم جشن میلاد حصرت زهرا (س) که به همت بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها برگزار شد

فرماندار مشهد گفت: بنیاد بین المللی ابشار عاطفه ها ضمن کمک به افراد نیازمند، در زمینه شناسایی افراد نیازمند دارای ابتکار عمل است.

به گزارش صدای مشهد، محسن داوری در مراسم جشن میلاد حصرت زهرا (س) که در محل سالن همایش های بین المللی صدا و سیمای خراسان رضوی به همت بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) بیان کرد: ایامی که سرما همه را زمین گیر کرده بنیاد عاطفه ها با گرمای خلوص خود محفل گرمی را برای شما ایجاد کرده که جای تقدیر دارد.

فرماندار مشهد گفت: امروز آنچیزی که می تواند تمایز را ایجاد کند فناوری و ابتکار عمل است، ابتکار عمل خوب می تواند روزمرگی را تبدیل به یک فرصت کند و خداوند این تمایز را برای برترین ها تقوا معرفی کرده و می گوید بهترین ها در نزد من باتقوا ترینند.

وی افزود: اگر تقوا در بخش های مختلف را مورد بررسی قرار دهید، نواوری است که می تواند افراد را متمایز کند، انسان هایی که امروز در بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها فعالیت می کنند از دو بعد متمایز هستند، یکی اینکه به مردمی که دچار مشکلاتی در زندگی خود شدند کمک رسانی می کنند و از طرفی زمینه ای را مهیا می کنند تا مردمی که به افراد اسیب دیده دسترسی کمتری دارند، بتوانند با کمک های خود نقش آفرینی کنند.

داوری اظهار داشت: برخی افراد خیر هستند و مشکل دیگران را برطرف اما برخی علاوه بر این به دنبال شناسایی افراد نیازمند هستند و اگر کسی به این موسسه مراجعه کند مشکل او را برطرف می کنند و هم به دنبال شناسایی افراد نیازمند هستند و این‌تمایز ویژه بنیاد آبشار عاطفه ها است و چه رویکردی بالاتر از حل مشکلات دیگران است.

وی افزود: اگر کسی برای حل مشکل خود مراجعه کند، بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها ضمن آبرو داری، مشکل او را برطرف می کند..

فرماندار مشهد با اشاره به این ابتکار ابشار عاطفه ها بابت نذر جادر، بیان کرد: نذر چادر از هر بعد قابل تحسین است که هم هوشمندانه و هدفمند است.

به مناسبت روز زن بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها، ۵۰۰۰۰ چادر در کل کشور، ۵۰۰۰ چادر در خراسان رضوی و ۴۰۰۰ چادر به زنان نیازمند اهدا کرد.

اهمیت انقلاب اسلامی به نقش و جایگاه بانوان

محمد جواد فولاد  نیز در این مراسم بیان کرد: همه ما و ولایت مداران و دوستان خاندان اهل بیت (ع) در مسیر حقانیت با توسل به بی بی دوعالم زندگی خود را بیمه و همیشه در مسیر نور قرار می گیریم.

مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه با اشاره به مصادف بودن این روز میلاد با تولد امام‌خمینی (ره)، گفت: ایشان برای تحول در مسیر نور قیام کردند و حرکت این انقلاب را رهبری کردند تا بتوانند فرمان الهی را به اجابت برسانند و آرمان خداوند را در این کشور پایه گذاری کنند.

وی افزود: ایشان حکومت اسلامی را بر اساس امامت و ولایت، برای رسیدن به حقانیت آنچه که خاندان اهل بیت (ع) ترسیم کردند تا چراعی برای هدایت مردم باشد، بنا نهادند.

فولاد با بیان اینکه مسلمانان بعد از امام عسکری در مظلومیت بودند، اظهار داشت: امام راحل با کمک خداوند پایه و اساس نظام را بر اصل آیات کلام وحی پایه گذاری و ترسیم کرد و طاغوت زمان را از ابن مرز و بوم راند تا ملت ما در راستای دین مبین اسلام و مکتب جعفری گام بردارد.

وی اظهار داشت: امروز ما در جهان کنونی به عنوان اصلی ترین دین بر حق و به عنوان بهترین حکومت الهی هستیم و ملت ما با پایبندی به مقدسات دینی، موجب شد تا خداوند عزت و عطمت به این کشور عطا نماید تا خورشیدی تابنده برکره عالم باشیم و اکنون نیز نور این حرکت عظیم در پرتو عالم کنونی توانسته همه اذهان عموم ملل جهان را به سوی این نقطه معطوف داشته است.

مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها گفت: ابن حکومت اسلامی نتیجه تقدیم بهترین جوانان در مسیری است که امام ترسیم کردند، اجداد ما در قرن های گذشته در روضه خوانی ها به سر و سینه می زدند که کاش ما در زمان حضرت علی (ع) و امام حسین (ع) بودیم و نمی گذاشتیم اسلام و امام و ولایت ما تنها بماند.

وی افزود: آنها بر مصائب اهل بیت (ع) گریستند و خدای سبحان ناله های اجداد، علما و مادران و پدران ما را مستجاب کرد و موجب ایجاد یک حکومت اسلامی با محوریت اهل بیت در سال ۵۷ شد.

فولاد بیان کرد: این روز به عنوان یوم الله ۲۲ بهمن امام پایه گذاری کرد تا ملت ما در یک آزمون دیگری در محضر خدا قرار گیرند، اگر مروری بر تاریخچه این انقلاب داشته باشید، می بینید که هر آنچه که بر سر اهل بیت آمد در این مدت رقم خورد و بحران های زیادی برای انقلاب و اسلام به وجود امد تا این انقلاب را شکست دهند اما با تدبیر امام راحل و رهبر معظم انقلاب اجازه ندادند این اتفاق رقم بخورد.

وی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و دفاع مردم ایران از این مرز و بوم بیان کرد: جوانان این مرز و بوم با قدرت خدا در مقابل دشمن ایستادند و با اهدای خون موجب پیروزی این انقلاب شدند که این نشانه قدرت و عظمت اسلام در مقابل همه سلاح های مدرن دشمنان اسلام است.

فولاد به هجمه دشمنان از طریق فضای مجازی در اغتشاشات اخیر نسبت به مسئله زن، اظهار داشت: فضای مجازی به قدری اهمیت دارد که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر رهبر نبودم مسیول فضای مجازی می شدم و این نشان از اهمیت این مسئله و بزرگترین درس برای مدیران و مسئولان کشور است.

باید دستاوردهای انقلاب به عنوان ما حصل خون شهدا برای مردم تبیین شود چرا که دشمن سعی در سیاه نمایی دارد و با تبلیغات و ناامید کردن مردم تلاش می‌کند که این انقلاب را به سمت نابودی بکشاند.

وی در ادامه به طرح مسئله جهاد تبیین در سالهای اخیر توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: چند سالی است رهبر معظم انقلاب بحث تبیین را مطرح کردند، باید دستاوردهای انقلاب به عنوان ما حصل خون شهدا برای مردم تبیین شود چرا که دشمن سعی در سیاه نمایی دارد و با تبلیغات و ناامید کردن مردم تلاش می کند که این انقلاب را به سمت نابودی بکشاند.

مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها گفت: این انقلاب دستاوردهایی داشته که برای دشمنان سخت آمده چون این انقلاب همه ملل دنیا را به سمت ازادی واقعی می برد و از غارت گری های دشمنان پرده بر می دارد و دیگر نمی توانند بر کشورها حکومت کنند و ثروت آنان را به تاراج ببرند.

وی با اشاره به نقش مهم بانوان در حکومت جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در زمان طاغوت دختران ما در عرصه اجتماعی و حکومتی مسئولیت نداشتند اما امروز به برکت جمهوری اسلامی بانوان در مسئولیت های مختلف در حکومت نقش ایفا می کنند.

وی افزود: امرور ایران در بحث سواد رتبه اول دنیا را داراست در حالی که در گذشته بانوان ما در بحث سواد، از سواد برخوردار نبودند .

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: اغتشاشات اخیر مربوط به اقتصاد نبود بلکه برنامه ریزی دشمن برای ایجاد ناامنی و از بین بردن انقلاب اسلامی بود اما جوانان ما سینه سپر کردند و از درخت تنومند انقلاب محافطت کردند و اجازه ندادند دشمن حادثه ای را برای انقلاب به وجود آورد.

فولاد در بخش دیگری از سخنان خود به نقش حاج قاسم در انقلاب اشاره کرد و بر ادامه راه و سخن او تاکید کرد.

پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید