اسلایدر

ارتش بسته‌های معیشتی بین نیازمندان مشهد توزیع کرد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این قرارگاه در رزمایش همدلی و کمک مومنانه دو هزار بسته معیشتی و بهداشتی در مناطق کم برخوردار مشهد توزیع کرد.

به گزارش صدای مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان افزود: این بسته‌ها با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و به ارزش هر بسته سه میلیون ریال تهیه شد و برنج، حبوبات، روغن و مواد شوینده و ضد عفونی کننده از جمله اقلام این بسته‌هاست.

وی ادامه داد: از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا اقدامات پیشگیری در پادگانهای زیر نظر قرارگاه و همچنین همکاری با دستگاه‌های مسوول آغاز شد. همچنین در بین شهروندان نیز مواد ضدعفونی کننده توزیع کردیم از جمله پانزدهم اسفند پارسال به مدت ۱۰ روز  هر روز هزار و ۵۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده رایگان با تمرکز بر نقاط کم برخوردار شهر مشهد از طرف این قرارگاه در بین شهروندان مشهد توزیع شد.

 فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: روز بیست و پنجم اسفند ماه پارسال هم در رزمایش “با ولایت تا شهادت”  که به منظور مبارزه با ویروس کرونا برگزار شد برخی از معابر و خیابانها توسط قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش ضدعفونی شد.

آذریان افزود: در راستای همکاری با نهادهای مسوول در امر مقابله با کرونا اوخر اسفند ماه پارسال هم ۲۱۰ تخت در مهمانسرای جوادالائمه (ع) یک و دو قرارگاه منطقه ای شمال شرق و تیپ ۳۷۷ متحرک هجومی برای بهبودیافتگان کرونا و گذراندن دوره نقاهت آنان اختصاص یافت./ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید