اجتماعیاسلایدر

«آرامش بهاری در ضیافت الهی»، میهمانی در میهمانی

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی از اجرای «طرح آرامش بهاری در ضیافت الهی» در 117 بقعه استان خبر داد.

به گزارش صدای مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمد احمد زاده،  امروز یکشنبه ۲۰ اسفند ماه در نشست خبری ویژه طرح آرامش بهاری و صیافت الهی اظهار کرد: همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه در استان های مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود:  امسال چند روز بعد از آغاز ماه مبارک رمضان تعطیلات نوروزی است، این تلاقی آرامش بهاری و ضیافت الهی یک شرایط ویژه ای را هم فراهم کرده است که بتوانیم به نحوه احسن خدمت گزاری به زائرین داشته باشیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه در خصوص طرح آرامش بهاری بیان کرد: از ۲۲ اسفند ماه تا ۲۳ فروردین در ۱۱۷ بقعه استان طرح ضیافت الهی را خواهیم داشت که اقامه نمازهای جماعت، سخنرانی، بیان احکام شرعی،مراسمات مناجات خوانی، برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم، محافل انس با قرآن کریم، ترتیل خوانی و جز خوانی قرآن کریم از برنامه هایی این طرح است.

وی اضافه کرد: در ۳۵ بقعه متبرکه با حضور قاریان بین المللی کشوری و استانی برنامه های ویژه ای خواهیم داشت. ترویج فرهنگ افطاری یکی از کارهایی است که با همت هیات امنا و خادمین این استان ها و با کمک خیرین اجرا خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: سفره های افطاری، خیمه های معرفت به ویژه بعد از نماز مغرب و عشا از برنامه هایی است که در این ایام شکل خواهد گرفت. ویژه برنامه ی خدیجه مادر امت در ۲ فروردین در وقاع متبرکه خواهیم داشت، از مناسبت های ویژه ی ایام ماه مبارک رمضان ولادت با سعادت امام مجتبی (ع) کریم اهل بیت است.

احمد زاده افزود: ۷ فروردین جشن ولادت کریم اهل بیت را خواهیم داشت. سفره هایی کریمانه افطار به ویژه در ایام خاص با کمک های مردمی و ترویج فرهنگ افطاری دادن برگزار خواهد شد. مراسم لیالی قدر را در ایام نوروز خواهیم داشت.

وی گفت: طرح آرامش بهاری که از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین در دل این ضیافت الهی شکل خواهد گرفت، در واقع یک میهمانی در میهمانی خواهد بود.

مدیر کل اوقاف خراسان رضوی در پایان یادآورشد: در این طرح بیش از ۴ هزار نفر عوامل مختلف برای خدمت گزاری به زائرین ما را یاری خواهند کرد.

پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید