اسلایدرشهریمنطقه شش

آخرین پروژه ها و اقدامات شهرداری منطقه شش مشهد 

 در این گزارش نگاهی داریم به آخرین پروژه ها و اقدامات شهرداری منطقه شش مشهد.

به گزارش صدای مشهد مقدس، کاظم یزدان مهر با بیان اینکه بوستان ها نقش بسزایی در شادابی جامعه دارند اظهار کرد: در راستای ایجاد فضاهای مفرح برای بانوان عملیات ایمن سازی فضای ورزشی با اجرای ۴۰۰ متر مربع کف پوش به بهره برداری رسید.

وی افزود: ایمنی شهروندان به هنگام استفاده از وسایل ورزشی پارکی و تأمین امنیت آنها به هنگام فعالیتهای ورزشی حائز اهمیت ویژه ای بوده که از این رو اقدامات اجرایی و عمرانی در بهسازی این فضا ها با هدف پیشگیری از آسیب‌دیدگی آنان در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۶ مشهد مقدس تصریح کرد: اهمیت تربیت بدنی و ورزش برای رشد جسمی و روانی، الزامی و غیرقابل اجتناب است و با توجه به لزوم گسترش ورزش بین زنان جامعه، باید گسترش ورزش بانوان در دوره های مختلف زندگی را مد نظر قرار داده و برای آن طرح نوینی تدارک دید.

بهره برداری از دومین پاتوق محله منطقه شش در روزهای آینده

 یزدان مهر با بیان این خبر اظهار کرد: پروژه احداث پاتوق محله در قالب پروژه های زودبازده و اعتمادساز با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال و در مساحت ۲۲۰ مترمربع در شهرک شهید باهنر منطقه شش به اجرا درآمد.

وی افزود: اجرای پاتوق محله به ‌منظور بالا بردن سطح سلامت جسمی و روحی ساکنان محل و افزایش رضایتمندی اهالی در دستور کار قرار گرفته و در نقاط مختلف سطح منطقه شش در حال انجام است.
به همین منظور دومین پاتوق محله این منطقه ابتدای خیابان شهید درکی مقابل دبستان سلمان با پیشرفت ۷۰ درصدی در حال اجرا، و در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار منطقه شش هدف از اجرای این پروژه را تلاش برای تقویت تعاملات اجتماعی و ارتقای کیفیت محیط شهری دانست تا سرزندگی و حس تعلق به محله و امنیت اجتماعی آن افزایش یابد.

اجرای عملیات روکش آسفالت در خیابان امیر آباد شهرداری منطقه ۶

کاظم یزدان مهر گفت: در راستای کیفیت سطح آسفالت و ساماندهی وضعیت معابر سواره عملیات بهسازی و روکش آسفالت خیابان امیر آباد ۳ باهدف افزایش رفاه شهروندان و مناسب‌سازی محیط شهری اجرایی شد.

وی با اشاره به اتمام عملیات ترمیم روکش و مرمت آسفالت این معبر افزود: این عملیات با هدف بالا بردن کیفیت آسفالت و کسب رضایت شهروندان و ساکنین در هفته بسیج صورت گرفته که در این عملیات بیش از ۲۰۰۰ مترمربع از معابر این خیابان با ۲۴۰ تن آسفالت گرم مرمت و روکش شده است.

شهردار منطقه ۶ تصریح کرد: با همت همکاران اجرایی منطقه این عملیات در کمتر از ۷۲ساعت اجرایی و به بهره برداری رسیده است. وی همچنین ضمن تقدیر از شهروندان مشارکت جو از آنان خواست تا در صورت مشاهده حفاری و تخریب آسفالت مراتب را با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ اعلام نمایند.

اجرای عملیات بازسازی و نوسازی پیاده راه خیابان حر ۱۳ در منطقه ۶

یزدان مهر اظهار کرد: بهسازی و بازپیرایی معابر و پیاده روهای خیابان حر ۱۳(شهید موسوی نژاد) با هدف سهولت در تردد و ایجاد فضای دلنشین شهری برای شهروندان و ساکنین اجرایی شد .

وی ادامه داد: مساحت این پروژه ۱۸۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده که از اهداف عملیاتی شدن آن افزایش ایمنی، استفاده عابرین پیاده از محل های مشخص شده برای عبور و مرور و همسطح سازی معابر پیاده راه ذکر نمود .

کاظم یزدان مهر خاطر نشان کرد: مناسب سازی فضاهای شهری و ایجاد فضایی مناسب با اصول و معیارهای ایمنی شهری، ایجاد فضای امن برای عابرین و بهسازی سیما و منظر شهر از جمله ویژگی های این پروژه است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید