اسلایدر

گلایه یکی از مخاطبان صدای مشهد: نیروهای خدماتی بیمارستان‌ها را دریابید

به گزارش صدای مشهد؛ یکی از مخاطبان صدای مشهد که از نیروهای خدماتی بیمارستان است ضمن گلایه از بی‌توجهی به سایر کادربیمارستانها در مبارزه با کرونا، از عدم پرداخت به موقع حقوق و مزایای خود گله کرده است.

وی برای تحریریه صدای مشهد نوشته است:

“این روزها از فداکاری‌های پرستاران و پزشکان در خط مقدم مبارزه کرونا زیاد می‌شنویم. آنان را قهرمان ملی می‌دانیم و به آنها افتخار می‌کنیم، اما در بیمارستان‌ها فقط پزشکان و پرستاران در خط مقدم نیستند کمک بهیاران و نیروهای خدماتی هم مانند پزشکان در خطرند. آنان هم مانند سربازان جان خود را در کف دست گرفته و در این جنگ بزرگ در خط مقدم همراه با پزشکان و پرستاران عزیز در حال جنگ با این بیماری هستند.

خانواده‌های آنان هم در این رنج بزرگ سهیمند و هر لحظه ممکن است خود و خانواده اش نیز به این ویروس مبتلا شوند باورش سخت است که همراه این همه رنج و سختی که این عزیزان تحمل می‌کنند رنج تبعیض را هم اضافه کردند.

عکسی که می‌بینید یکی از نیروی‌های شرکتی خدمتگذار دانشگاه علوم پزشکی مشهد که سالهاست به صورت نیروی شرکتی با قراردادهای ۳یا ۶ماهه از طریق شرکت‌ پیمانکار

در این روزهای سخت با کمترین حقوق و محروم از مزایا مشغول به خدمت هستند و حق هیچگونه اعتراضی را ندارند، چون مدام تهدید به اخراج میشوند. خواهش می‌کنم صدای مظلومان باشید.
همین با تشکر”

صدای مشهد پیگیر مشکل این نیروهای خدوم خواهد بود. منتظر پاسخ دانشگاه علوم پزشکی در خصوص اجحاف در حق این عزیزان هستیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید