اقتصادی

نرخ نان در خراسان رضوی اصلاح می‌شود

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: درخواست اتحادیه نانوایان مبنی بر اصلاح نرخ نان در مشهد، برای بررسی به کمیته کارشناسی ذیل کارگروه گندم، آرد و نان خراسان رضوی محول شد تا تصمیم نهایی در این زمینه گرفته شود.

به گزارش صدای مشهد، علی غفوری مقدم معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: کمیته کارشناسی درخواست اتحادیه نانوایان را همراه با تجزیه و تحلیل قیمتی ارائه شده با حضور نمایندگان تمام دستگاه‌های ذیربط بررسی و نتیجه کارشناسانه آن را به نشست بعدی کارگروه گندم، آرد و نان خراسان رضوی ارائه می‌کند تا در این خصوص تصمیم گیری شود.

وی افزود: نان تولیدی در واحدهای صنعتی نیز نیازمند نرخ گذاری است که قبلا این موضوع در کارگروه گندم، آرد و نان خراسان رضوی مطرح شده بود و در مکاتباتی که در ارتباط با این موضوع با تهران انجام شد، مقرر شد کارگروه استانی در خصوص این نرخ گذاری تصمیم بگیرد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: مقرر شد که آنالیز قیمتی مربوط به نرخ گذاری برای نان صنعتی در کمیته کارشناسی ذیل کارگروه گندم، آرد و نان مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه آن به نشست بعدی کارگروه برای تصمیم گیری نهایی ارایه شود.

غفوری مقدم بیان کرد: یکی از شرکت‌های اصلی حوزه حمل آرد نیز درخواست خود را در خصوص اصلاح کرایه حمل در این نشست ارایه کرد که این موضوع نیز در کمیته کارشناسی کارگروه گندم، آرد و نان استان بررسی می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید