فرهنگی

عیادت مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از پیشکسوت موسیقی مقامی

جمعی از مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از استاد “حیدرعلی عاشق”، پیشکسوت موسیقی مقامی در بیمارستان قائم (عج) مشهد عیادت کردند.

“جعفر مروارید”، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی طی تماس تلفنی جویای احوال این هنرمند درگزی شد و قائم مقام و معاون هنری این اداره کل در بیمارستان حضور یافته و از نزدیک در جریان وضعیت جسمانی وی قرار گرفتند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در عیادت از این هنرمند گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا با توجه به اهمیت سلامتی هنرمندان به ویژه استادان پیشکسوت به دستور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به صورت مستمر جویای احوال این هنرمندان از طرق مختلف بوده‌ایم و با توجه به عدم امکان دیدار حضوری به خاطر خطر ابتلا به بیماری کرونا، عیادت‌ها اغلب به صورت تلفنی انجام گرفت.

محمدرضا محمدی افزود: همچنین طی دو هفته اخیر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان درگز نیز جویای احوال استاد عاشق بوده است.

وی حال عمومی استاد عاشق را رضایت بخش ذکر و بیان کرد: این استاد که حدود ۷۰ سال سن دارد، جزو هنرمندان ارزشمند و پیشکسوت خراسان رضوی و نوازنده قوشمه، سورنا و کمانچه است و این اداره کل، حمایت های مادی و معنوی خود را از استاد عاشق دریغ نخواهد کرد و پیگیر پرداخت هزینه‌های درمان وی خواهد بود. 
استاد عاشق، یک هفته قبل به علت بیماری “انسداد روده” در بیمارستان قائم (عج) مشهد بستری شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید